21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
9 May 2006
Mesajlar
15
teror' Alıntı:
birinci sayfada toplanma yeri ve saati var.


bu yer ne kadar uzaklıkta biraz yer hakkında bilgi verirsen seviniriz.
bçekmece den çatalcaya giriyouz catalcayı 1 - 2 km gecınce bulusma yerınden 6-7 km ılerde
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Sevgili arkadaşlarım, ben büyük bi ihtimal pazar günü gelemeyeceğim, sebebi bizim evin doğalgazdan sonra banyo ve boya mevzusu. Babam ilgilenmeyeceği için mecburen ben ilgileneceğim, ama bir fırsat çıkarsada 1 saatlikde olsa yanınızdayım :salut: :rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
vedat kaya' Alıntı:
GÜÜNAYDIINNN arkadaşlar opet te saat kaçta buluşma....:silent:

GÜNAYDINNNNNNNN. Beylikdüzü buluşmasını saat 10:00 a aldık.Opet ten 9:30 kesin hareket etseniz yeterli olur heralde.Ona göre ayarlarsınız sizde.Dün gece 23:00 da işten çıktım hiç ilgilenemedim gezi ile.Bu gün erken kaçabilirsem fotolar çekmeye gidicem.Hadi bakalım hayırlısı.

Arkadaşlar biraz kafam karışık bu ara gelicek olupta adını listeye yazmadığım varmı?
Yada eklenmesi gereken bişiler ??
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
tolga karşıdan gelenler için opet biraz karışık olmaz mı? bilmeyenler için yani...
ben 1. sayfaya muayene istasyonu ve m.köy deki iett durağının krokisini koydum.. karşıdan gelenler m.köyde buluşur oradan e-5 e girerler...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
9:30 da sirinevleri gecince opette bulusucaz ve 10 da beylik duzunde olcaz ..
kesin saat buysa gayet uygun
aslında biri laptop getirse kablosuz baglantı yapıp siteye canlı veremezmiyiz
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
gucci' Alıntı:
aslında biri laptop getirse kablosuz baglantı yapıp siteye canlı veremezmiyiz


dostum yapabiliosan yapalım ani bi ilk gerçekleştiririz heralde :queen: :queen:

ama bizim mangalı kimsenin pek seyrediceğini sanmıyorum.pek reyting almayız yani :p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
tabi ya laptop u olan getirirse o anki resimleri direk siteye yükleris... ve gelemeyenler an ve an resimlerden yararlanır...fikir süpper gucci:cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
rodaj daki arkadaşlar hedi bakın sakin sakin geze geze gidip gelicez bu fırsat kaçmaz..:cat: :cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
evet arkadaşlar şurda iki gün gibi bir zaman kaldı sizede geliyormu sucuk kokusu:p
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
rayting

önemli olan rayting deilki insanların hoslasması ben ayarlamaya calısırım
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
fotocu' Alıntı:
bçekmece den çatalcaya giriyouz catalcayı 1 - 2 km gecınce bulusma yerınden 6-7 km ılerde


fotocu resimlerde ki yerde göze çok hoş geliyor.Oraya da geçeriz bana her yol uyar :cat: arkadaşlar siz de bi bakın fotolara güzel mekan bence :cat:

gucci' Alıntı:
önemli olan rayting deilki insanların hoslasması ben ayarlamaya calısırım

ben orda başka bişey anlatmaya çalıştım ama neyse :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
vedat abi haklısın otoban dan gidiş ve geliş olacağı için dur kalk olmayacak ve düz gidiş olacak rodaj motorlarıda rahat rahat rodaj tamamlayacak....


haydin gelin gariiiiii....:p
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
ama suanda öğrendimki belli yerlerde (etiler ak merkez vb.) yerlerde baglantı oluyomus . yapabilseydik mukemmel olurdu ama .
teknoloji hala yetersi dostlarim
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
batuhan35' Alıntı:
veeee nıhayet dun aksamkı bulusma foto. hazır tolga elımden gelenı yaptım ancak bu kadar duzeltebildım.....:p

im0020865yx.jpg

im0020876sr.jpg

im0020889py.jpg

im0020851je.jpg
dostum senin makine bozuk heralde baksana beni balon gibi göstermiş :p tığ gibi delikanlıya bu yapılırmı ya hiç tasvip etmedim doğrusu :farao: :mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
gucci' Alıntı:
önemli olan rayting deilki insanların hoslasması ben ayarlamaya calısırım
kardeşim amaç reyting deyil..
biz hergün büyüyen bir aileyiz..
bu tür etkinliklerle insanları bir araya getirip tanışmak..tanımak..
coğu insan iş imkansızlık vs.vs. sebeplerle bir birinden uzak kalıyo bu çeşit etkinliklerle insanların eskisi gibi yolda bir birlerini gördüklerinde selamlamaları sencede iyi olmazmı...:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
66
bende geliyom müsadenizle

bir ricam var oraları pek bilmiyorum direk otobandanmı gelcez
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
Selam ArkadaŞlar Bende Ordayim Manhal Getİrİyorum Bİrde Balik Getİrecem 3 KİŞİlİkde Gurup Getİrİyorum Saatİ Tam Belİrlersek İyİ Olur Mangali BaŞkayerden Baligida Kumkapidan Balikhaneden Alicam Org BaŞinda Kİmvarsa Benİ Arasin 0535 356 70 72 Oky (atİ)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst