- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,561
ersin abicim... ben farları açmadıkça bir problem olmuyo... gündüz gidip geliceğimiz için benim akü full şarj lı olacak...
MP3 çaları olan arkadaşlara sesleniyorum... belki benim wolkman iyi çekmeye bilir... siz güzel müzikler yükleyin orada dinlerisss... cıstaka cıstaka... oooohhhhh... yaw hadi topic patlasın gelin gelin (caming hiyır.caming hiyır) yada eng.iyi değil galiba. hehehe
gelin gelin...:queen: :queen:
MP3 çaları olan arkadaşlara sesleniyorum... belki benim wolkman iyi çekmeye bilir... siz güzel müzikler yükleyin orada dinlerisss... cıstaka cıstaka... oooohhhhh... yaw hadi topic patlasın gelin gelin (caming hiyır.caming hiyır) yada eng.iyi değil galiba. hehehe