uzaktan yakindan haberim yok..serkan79' Alıntı:eurovision noldu muhteşem denilen şarkıyla ilk 24 e girebildikmi![]()
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14221 desem yeter mi?serkan79' Alıntı:eurovision noldu muhteşem denilen şarkıyla ilk 24 e girebildikmi![]()
AnTiKa' Alıntı:Slm Biker Karanfİlİnle GÖrmek İstİyom HeHoŞgeldİn Aramiza Can Yarin GÖrÜŞmek Üzere
Paİİ
slm batuhan senden korkuyom abim healtında motormu var ne var anlamadım he bütün eklemleri kullanıyon he sen
kıvraksın yani
yanlişanlamada
paiii
![]()
geçmiş olsun...:cat:Kartal23' Alıntı:arkadaşlar memonun dediği gibi gelemeyenler çok üzülüyorum... kaçtı canım sucuklar...
vedat abi lastikten bi dünya muhabbet ettik... patlattık lastiği...![]()
aman abi canına bişey olmadıysa sevindim...
kazalardan bahsettik terörle giderken mükemmel bir kaza atlattık sadece 1 saniye farkla...allah korudu...:wiinkk:
kadeh yoktu ama bir adet efes indirdim onuda senin için indirdim mideyeashes' Alıntı:ergin nerde kadehin nerde şerefe resimde bi düşünür insan diyimi anlarsın sen![]()
mustafa baba uscuklara,balıklara hiç acımadım valla bulduğumu indirdim mideye merak etme senin yerinede yedim ::dpac::-MUSTURAKİ-' Alıntı:uleeennn bensiz yersiniz sucukları heee boğazınıza dursun midenize otursun :cherry:
şaka bitarafa sizlerle birlikte olamadığım için üzgünüm bi sonrakine kısmet :rendeer:
bu arada aldığım duyumlara göre sucukların yarısını TEROR (ERGİN) götürmüş doğrumu :cherry: