21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
destinyofrock' Alıntı:
O nedenki:( gel gel:cat:

yok gelmicem işte sonra milletin agzına sakız olurum serkan kızlardan dayak yiyo diye :p
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
1 - Destinyofrock
2 - teror
3 - Kartal23
4 - Megan66
5 - Batuhan35
6 - mert ybr125
7 - Fotocu
8 - gümüş600f
9 - CBR1000RR ( ? )
10 - Vedat Kaya
11-Gucci
12-Marques
13-BIKER_BOYZ +3
14-ilkerkoparal
15-roadcarver ( c.tesi belli olucak )
16-musturaki kalbimiz seninle :p
Eveeett arkadaşlar futuresohock un gelemediğinden dolayı gezi bize kaldı piknik yerini bende tam olarak bilmediğimden bilen birinin yardım etmesi gerekmektedir olmazsa toplanıp hep birlikte o bölgede güzel bir yer bulup yerleşiriz.Az kişi yada çok kişi olmak inanın hiç önemli değil önemli olan nasıl bir gün geçireceğimiz ve ben eminimki çok güzel ve eylenceli bir gün geçireceğiz :rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
teror' Alıntı:
1 - Destinyofrock
2 - teror
3 - Kartal23
4 - Megan66
5 - Batuhan35
6 - mert ybr125
7 - Fotocu
8 - gümüş600f
9 - CBR1000RR ( ? )
10 - Vedat Kaya
11-Gucci
12-Marques
13-BIKER_BOYZ +3
14-ilkerkoparal
15-roadcarver ( c.tesi belli olucak )
16-musturaki kalbimiz seninle :p
Eveeett arkadaşlar futuresohock un gelemediğinden dolayı gezi bize kaldı piknik yerini bende tam olarak bilmediğimden bilen birinin yardım etmesi gerekmektedir olmazsa toplanıp hep birlikte o bölgede güzel bir yer bulup yerleşiriz.Az kişi yada çok kişi olmak inanın hiç önemli değil önemli olan nasıl bir gün geçireceğimiz ve ben eminimki çok güzel ve eylenceli bir gün geçireceğiz :rendeer:

terör abi kötü haber megan66 gelemıycegı (belli değilmiş ama muhtemelen gelemiyor) soyledı bılgın olsun...:pale:
pazar gününü iple çekiyorum
he bu arada 19 mayıs resımlerını ekledım...görmelisin baslangıc pek ıyı degıldı ama sonra durumu toparladık....:cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
batuhan resimleri gördüm çok güzel çıkmış dediğim gibi kişi sayısı hiç mühim değil günün nasıl geçtiği önemli bence çokta güzel eylenmişsiniz :cat:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
teror' Alıntı:
batuhan resimleri gördüm çok güzel çıkmış dediğim gibi kişi sayısı hiç mühim değil günün nasıl geçtiği önemli bence çokta güzel eylenmişsiniz :cat:
resımlerı elcağazımla cektım..:p
ya üçümüz bır araya gelınce olacağı buydu,karsıya gecene kadar 4-5 sefer durduk...:cherry: bende resımlere bayıldım
bırde kartalın avatar resmı varkı her bakısımda guluyorum...:cherry:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
Gelmiyen gelmez kalan sağlar bizimdir beni +10 yazın oky
balık yemek isteyenler ona görede balık alacam...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biri balık mı dedi ben ben ben bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:queen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
balık mevzusu biraz karışık yapması hem zahmetli hemde uğraştırıyor biz pratik olsun diye sucuk demiştik ama balık getirenede hayır demeyiz :p
no:bıker_boyz biraz fazla getirsen iyi olur hani milletin canı çeker falan bi tarafımız şişmesin:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
66
abiler malesef bende gelemiyom.
ailecek bir tanışmaya gitmek zorundayım.
(kız görmeye desem ayıp olmaz dimi)
evin reisi çok baskı yapıyo. tanışmak zorundayım. evlenmiyorum diye evden atar valla.
gelebilseydim çok güzel olacaktı tanışmış olurduk neyse birdahaki sefere.
güzel bir gün geçirmeniz temennilerimle.....
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
abi gelirim diyipte gelmeyen olursa fena bozuşuruz bak :pr:
terör abi gelmeyenleri sana havale ediyorum

destinyofrock' Alıntı:
Biri balık mı dedi ben ben ben bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:queen:




balık değil sucuk sucuk kader hanım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
müdür valla ben tam saatinde buluşma yerinde olacağım zaten gelebilen gelir. ha gelecem deyipte gelmeyenleri zaten mangal başında rahmetle anarız dimi mert:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ana adamlar öldürmüş bizi rahmetle anılıyoruz
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
gelicem deyipte gelmeyen arkadaşlardan bahsediyorum serkan79:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teror' Alıntı:
gelicem deyipte gelmeyen arkadaşlardan bahsediyorum serkan79:wiinkk:

yani benim gibi gelcem diyipte işi cıkan ve gelmicegini bildiren arkadaslar hayatta kalıyo dimi :p
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
serkan79' Alıntı:
yani benim gibi gelcem diyipte işi cıkan ve gelmicegini bildiren arkadaslar hayatta kalıyo dimi :p
ayıp ettin olurmu öyle şey tabiki işi çıkıpta gelemyenlere herhangi bir eylemimiz olmayacak :p ama bir dahaki gezilerde arkadaşlar için özel yapılmış kızılcık sopası gelenlere dağıtılacak gelmeyenler üzerindeki etkileri test edilecek :mrgreen:
ayrıca gelmeyenler www.babarider.gel e zorunlu üye edilecektir:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızılcık sopasımı neyse sapancaya katılıyorum mecburiyetten :) yırttık sayılır yarın işim erken biterse mahmutbey gişelerinden dalar hadımköy çıkışından cıkar damlarım yanınıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst