- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelim mi
destinyofrock' Alıntı:Gelim mi![]()
O nedenkiserkan79' Alıntı:ben gelmiyom gönül rahatlıgıyla gidebilirsin![]()
destinyofrock' Alıntı:O nedenkigel gel:cat:
destinyofrock' Alıntı:Gelim mi![]()
teror' Alıntı:1 - Destinyofrock
2 - teror
3 - Kartal23
4 - Megan66
5 - Batuhan35
6 - mert ybr125
7 - Fotocu
8 - gümüş600f
9 - CBR1000RR ( ? )
10 - Vedat Kaya
11-Gucci
12-Marques
13-BIKER_BOYZ +3
14-ilkerkoparal
15-roadcarver ( c.tesi belli olucak )
16-musturaki kalbimiz seninle![]()
Eveeett arkadaşlar futuresohock un gelemediğinden dolayı gezi bize kaldı piknik yerini bende tam olarak bilmediğimden bilen birinin yardım etmesi gerekmektedir olmazsa toplanıp hep birlikte o bölgede güzel bir yer bulup yerleşiriz.Az kişi yada çok kişi olmak inanın hiç önemli değil önemli olan nasıl bir gün geçireceğimiz ve ben eminimki çok güzel ve eylenceli bir gün geçireceğiz :rendeer:
resımlerı elcağazımla cektım..teror' Alıntı:batuhan resimleri gördüm çok güzel çıkmış dediğim gibi kişi sayısı hiç mühim değil günün nasıl geçtiği önemli bence çokta güzel eylenmişsiniz :cat:
destinyofrock' Alıntı:Biri balık mı dedi ben ben ben bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:queen:
teror' Alıntı:gelicem deyipte gelmeyen arkadaşlardan bahsediyorum serkan79:wiinkk:
ayıp ettin olurmu öyle şey tabiki işi çıkıpta gelemyenlere herhangi bir eylemimiz olmayacakserkan79' Alıntı:yani benim gibi gelcem diyipte işi cıkan ve gelmicegini bildiren arkadaslar hayatta kalıyo dimi![]()