21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eurovision noldu muhteşem denilen şarkıyla ilk 24 e girebildikmi :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
AnTiKa' Alıntı:
Slm Biker Karanfİlİnle GÖrmek İstİyom He:):) HoŞgeldİn Aramiza Can Yarin GÖrÜŞmek Üzere:) Paİİ

slm batuhan senden korkuyom abim he:) altında motormu var ne var anlamadım he bütün eklemleri kullanıyon he sen :) kıvraksın yani:) yanlişanlamada:) paiii:p

foto.makınem ve ben hızmetınızdeyız....:p

hadı abiler geriye sayım başladı.....:cat:
yarın ıcın memo ıle cantaları hazırladık plastık bardagından mangal komurune kadar hersey full+full.....:p depoları doldurduk yarın erken saatte beylıkduzundeyız ınsallah.!!:queen:
sabah görüşürüz.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaah ah yarı yola kadar geldim geri döndüm..:pr:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Eeeee...?? Yolu tamamlayıp sucuk ekmek yiyebilen yok mu? Ben de nisbeten yakınken geç kaldım diye karşıdan Çamlıca'ya döndüm.
Şöyle sucuk ekmekler ellerinizde, motorlar altınızda birkaç fotoğraf gönderin de üzülelim biraz...:salut:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
beklenen an geldı nefesler tutuldu veee
malgal yakıldı....:mrgreen:
bugun tahmınımızden daha kalabalıktı...:p
memo mangal başında

deneme5xv.jpg


s60000412sn.jpg


s60000420gt.jpg

nihayet...sucuklar kızardı....:cat:
s60000470ia.jpg


s60000507ol.jpg

memo eline sağlık....:cat: ergin abi afiyet olsun...:queen:
s60000517as.jpg

memo yaktın sucukları....:queen:
s60000526lo.jpg

hersey harıkaydı...:cat:
s60000533lj.jpg


s60000548cz.jpg

cemil yavaşş...:p vedat abı sende boğulacaksınız...:cherry:
s60000558as.jpg


s60000565mf.jpg

yemekten sonra cay içmek için sahile indik....:)
s60000642cp.jpg


s60000668tp.jpg


s60000678zw.jpg

ergin abi geziye yeni motoru ile geldi...:queen: :p
s60000683jd.jpg

memo SS sana yakısıyor ama cok deli kullanıyorsun bence ybr ıle devam et.:queen: bu arada resim süperr....:)
s60000705kz.jpg

tüm gün hersey harıkaydı yedik içtik gezdık dolastık amaaa.....
dönüş yolunda vedat abının lastıği patladı 5dk mola verdık....
sonra sorun halloldu ama vedat abının yenı bır lastık alması gerekecekmiş

VEDAT ABİ LASTİK ALMAYA BERABER GİDİYORUZ UNUTMA SAKIN....:) :queen: :cherry: :queen:
s60000745uw.jpg


bugunu organıze eden ve daha sonra bıze katılamayan tolga arkadasmıza teşekkur edıyorum....:p :cherry:
bugun cok keyıflı ve eğlenceli bır gun gecırdık tum katılımcı arkadaslara teşekkurler....hafta ya sapancada gorusmek uzere...:cat:
s60000579ex.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde avucumuzu yaladık burda :)

batu makinanın tarihini ayarlasana bilader 2020 yılına daaa cook var :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
walla ben masumum
bu makıne benım değil...memo'nun makıne yı kullandık
ya sen bosver foto.makınesını hanı gelıyordun ne oldu.??:silent:
neyse bız senın yerıne sucukları+balıkları goturduk...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla acil işler cıktı erken bitseydi gelecektim ama yetişemedim :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah daim etsin bu manzaraları beyler organizeyi yapanın gelmemesi feci bence cezalandırın:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin gitmiceini bilseydim ben giderdim iş hikaye dayak yemekten korktum :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
arkadaşlar öncelikle katılan bütün arkadaşlara teşekkür ederiz canı gönülden.eh katılamayanlar avucunu yaladı zaten :) bide bu topi açıpta gelmeyen arkadaşa sesleniyorum kalıbının iki katı ol emiiiiiiii bu yeter sanırım kaytırıkçı senii:farao: gözümüze gözükme ceza alacaksın bence.

batuhan saol abi bugun resimde damping bende patlama yapmışım her açıdan görünüyom saolasın kardaşşş.
sucuklar bi ara biraz fazla kızardı ama idare edin artık gelçi herkez acıkmış pek bişe farketmedi sanırım:bounce: sapanca gezisinde görüşmek üzere ya bu makinenin tarihi ayarlı niye böle çıkıyo batuu??bi ara düşmüştü sarsıntı geçirmiş olmasın biraz ileri kydı heralde:):):)

:)bu arada terör abi motor yakışmış ama kime daha çok yakışmış??
abi sen bırak 250 cti yi alalım birer 600 lük verelim ayarı sen deli ben deli yakarız lastikleri offfff:):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
arkadaşlar memonun dediği gibi gelemeyenler çok üzülüyorum... kaçtı canım sucuklar...:p

vedat abi lastikten bi dünya muhabbet ettik... patlattık lastiği...:p
aman abi canına bişey olmadıysa sevindim...
kazalardan bahsettik terörle giderken mükemmel bir kaza atlattık sadece 1 saniye farkla...allah korudu...:wiinkk:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Kartal23' Alıntı:
arkadaşlar memonun dediği gibi gelemeyenler çok üzülüyorum... kaçtı canım sucuklar...:p

vedat abi lastikten bi dünya muhabbet ettik... patlattık lastiği...:p
aman abi canına bişey olmadıysa sevindim...
kazalardan bahsettik terörle giderken mükemmel bir kaza atlattık sadece 1 saniye farkla...allah korudu...:wiinkk:
geçmiş olsun...:cat:
iyi olmanıza sevindim....:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
güzel bir günün ardından işe gelmek çok zor oldu açıkçası:pale: dün gerçekten çok güzel ve sorunsuz geçti katılan,uzaklardan üşenmeden gelen tanıdık tanımadık herkeze çok teşekkür ederim.Beni bütün gün artçı olarak taşıyan memo kardeşime,hiç çekinmeden bana motorunu veren kartal23 cemil kardeşime,hoş sohbetini esirgemeyen vedat abi batuhan ve ordaki bilimum arkadaşa arkadaşa katılımları için teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergin nerde kadehin nerde şerefe resimde bi düşünür insan diyimi anlarsın sen :)
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
uleeennn bensiz yersiniz sucukları heee boğazınıza dursun midenize otursun :cherry:

şaka bitarafa sizlerle birlikte olamadığım için üzgünüm bi sonrakine kısmet :rendeer:

bu arada aldığım duyumlara göre sucukların yarısını TEROR (ERGİN) götürmüş doğrumu :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
ashes' Alıntı:
ergin nerde kadehin nerde şerefe resimde bi düşünür insan diyimi anlarsın sen :)
kadeh yoktu ama bir adet efes indirdim onuda senin için indirdim mideye :p

-MUSTURAKİ-' Alıntı:
uleeennn bensiz yersiniz sucukları heee boğazınıza dursun midenize otursun :cherry:

şaka bitarafa sizlerle birlikte olamadığım için üzgünüm bi sonrakine kısmet :rendeer:

bu arada aldığım duyumlara göre sucukların yarısını TEROR (ERGİN) götürmüş doğrumu :cherry:
mustafa baba uscuklara,balıklara hiç acımadım valla bulduğumu indirdim mideye merak etme senin yerinede yedim ::dpac::
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst