21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
batuhan35' Alıntı:
fotograflar aksama sıtede...:)
ama tolga kötü haberlerım var senın foto.cekerken
ZAYIF AYARINI YAPAMAMIŞIM.....:p
hu haa haaa....:cherry:

ozaman cezalısın sucuklar senden :queen: :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
eeee şeyyy... kemm kümmm..:p
tolga söylemeyı unuttum foto.en iyi sen cıkmıssın ne kadar fotojenikmişsin...:cherry:
ve unutmadan sucukları sen alıver.....:queen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
günaydın millet dün akşam piknik kardeşliğini kurduk haftaya demliğimizle mangalımızla güzel bir piknik geçiririz inşallah:mrgreen:dün akşam içinde gelen muhabbetimize neşe veren tüm arkadaşlara çok teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
arkadaslar biraz daha bilgi verseniz diyorum bulusma yerleri saatler guzergah falan ? ¿ ?
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
frontier' Alıntı:
arkadaslar biraz daha bilgi verseniz diyorum bulusma yerleri saatler guzergah falan ? ¿ ?

evet terör abi söz sende :rendeer:

Ama ben yinede biraz açıklıyayım.Gideceğimiz yer geçen pazar buluştuğumuz beylikdüzü araç muayene istasyonundan sonra 5-6 km ileride.Bauhause tan 1km sonra hadımköy çakmalı yolundan devam edilip gişelere gelmeden sola dönen yoldan devam edilecek.Saat için henüz bi karar vermedim çoğunluk ne derse o şekilde yaparız.Bugün oraya gidebilirsem fotoları çekip hemen siteye eklicem.Başka aklına takılan varsa lütfen sorun elimden geldiği kadar cevaplarım.Aklınız bi soru işareti kalmasın.Her kez gelsin hadi hadi hadi :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
terör hadı abı arkadaslara bılgı verelımde akıllarında soru ısaretı kalmasın dımı...:)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
FutureShock' Alıntı:
evet terör abi söz sende :rendeer:
kardeşim özel msjı na bak :) orda detaylar yazıyor

ama buradanda yazım sende başa eklersin
SAAT 12:00 YER GEÇEN HAFTAKİ BULUŞMAYERİ BEYLİKDÜZÜ :e-5 KENARI OTO MUAYENE İSTASYONU (BAUHAUSU GEÇİNCE 100-150 METRE İLERİDE SAĞDAARDINDAN TOPLU HALDE PİKNİK MAHALİ..
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
walla helal olsun anında organize işler....:)
Biliyonuz yarın sabah 1000 motor Ankara yollarındayız,umarım sağ salim gider geliriz...::melek02:
Mekanı tam öğrenebilirsem dönüşüte belki yakalarım sizi...
21 Mayıs bizim evlilik yıl dönümümüz ::xs22:: ..::tartis:: ::cekic:: ::igne::::shake2:: ::friends: :rendeer: ::kalbim:: :queen: :flower: ::friends: (gerçi sapancada kutlucaktık ama...) aranızda olmak bizi daha mutlu eder..
Şimdiden iyi eğlenceler hepinize.....:mrgreen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
tuncel abı hayırlı yolculuklar....:)
ınsallah pazar gunu sızde gelırsınız...dun aksam pazar gunu ıcın plan yapalım dıye bulustuk ama sohbet muhabbet....kakara kurara fırsat bulup pazar gununden konusamadık ama cok guzel bır aksamdı....:cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
tuncel abi hayırlı yolculuklar size haftaya pazar şeref konuğumuzsunuz::xs22::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FutureShock' Alıntı:
evet terör abi söz sende :rendeer:

Ama ben yinede biraz açıklıyayım.Gideceğimiz yer geçen pazar buluştuğumuz beylikdüzü araç muayene istasyonundan sonra 5-6 km ileride.Bauhause tan 1km sonra hadımköy çakmalı yolundan devam edilip gişelere gelmeden sola dönen yoldan devam edilecek.Saat için henüz bi karar vermedim çoğunluk ne derse o şekilde yaparız.Bugün oraya gidebilirsem fotoları çekip hemen siteye eklicem.Başka aklına takılan varsa lütfen sorun elimden geldiği kadar cevaplarım.Aklınız bi soru işareti kalmasın.Her kez gelsin hadi hadi hadi :queen:
YAw kroki resim filen koysanızda bakarsınız sürpriz gelenler filen olur..:wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
zuhtupasa' Alıntı:
YAw kroki resim filen koysanızda bakarsınız sürpriz gelenler filen olur..:wiinkk:

Paşam haklısın bugün resimleri halletmeye çalışıcam ama ben işten çıkıp oraya gidene kadar hava kararabilir ama ben yinede fotolar eklicem.Bu süpriz gelenlerin içinde senide görmek isteriz paşam :rendeer:
ya aslında orda bikaç fotom var ama mekandan çok ben kendimi çekmişim oyüzden koymak istemdim :)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
meraba arkadaşlar . sitenin yeni üyesiim . acaba bende gelmis olsam hani
yabancilik cekermiim diiee düsündüm ama ???????????
bide,, remziyemle (ramzey) gelmis olsam soluk kalmam heralde dimi..
hani zorlaa sıkısıyım aranızaa :))))
piknik muhabbetini cok severim yavvvvvv
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
gucci' Alıntı:
meraba arkadaşlar . sitenin yeni üyesiim . acaba bende gelmis olsam hani
yabancilik cekermiim diiee düsündüm ama ???????????
bide,, remziyemle (ramzey) gelmis olsam soluk kalmam heralde dimi..
hani zorlaa sıkısıyım aranızaa :))))
piknik muhabbetini cok severim yavvvvvv

gucci hiç canını sıkma ben de eski sayılmam burda.İlk yeşilvadiye gitmiştim hiç yabancılık çekmedim gayet güzel geçti.aramızda hertürlü motosiklet var hiç düşünme gel derim ben.50cc scooter dan 1100 cc ye kadar ne arasan var.oyüzden seni de ekledim listeye:cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
gucci' Alıntı:
meraba arkadaşlar . sitenin yeni üyesiim . acaba bende gelmis olsam hani
yabancilik cekermiim diiee düsündüm ama ???????????
bide,, remziyemle (ramzey) gelmis olsam soluk kalmam heralde dimi..
hani zorlaa sıkısıyım aranızaa :))))
piknik muhabbetini cok severim yavvvvvv
ne demek dostum bizde motor ayrımı yoktur tabiki gelebilirsin listeye ekliyoruz senide poazar günü görüşürüz:cat:

NOT:ARKADAŞLAR SUCUKLARA SPONSOR OLMAK İSTEYEN YOK ANLAŞILAN:p PİKNİK MALZEMELERİNİ SUCUK VS. HERKEZ KENDİMİ GETİRSİN YOKSA PARA TOPLAYIP TOPLUCAMI ALALIM?
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
para toplasak herhalde daha kolay olur ne dersınız arkadaslar.??(mehmet yanınıza cöp şiş alın lazım olacak dedı bunuda hatırlatayım)
ya unutmadan tolga resımlerı eklıycem ama ıstersen senın oldugun bolumlerı yok edeyım ne dersın.....:p sonra ben nıye boyle cıkmısım dıye kızma bana hi hii hiiii:cherry:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
batuhan35' Alıntı:
para toplasak herhalde daha kolay olur ne dersınız arkadaslar.??(mehmet yanınıza cöp şiş alın lazım olacak dedı bunuda hatırlatayım)
ya unutmadan tolga resımlerı eklıycem ama ıstersen senın oldugun bolumlerı yok edeyım ne dersın.....:p sonra ben nıye boyle cıkmısım dıye kızma bana hi hii hiiii:cherry:

beni o fotodan yok edersen geriye siteye koyucak foto kalmaz resmin yarınsandan fazlasını ben kaplıyorum zaten :cherry: oyüzden boşver sal gitsin :wiinkk:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
valla bu iyi iste

ozaman hersey cok güzel olacak.
peki biyerde toplanabiliozmu olemi cıkıcaz ehliyet yok benim aranıza saklanırım artık :cherry: ...
harkese simdiden güzel bir haftasonu diliyorum
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
15
arkadaslar bçekmece golune kadar gıtmısken barı ıncegıze gıdelım cok guzel bır yer pıknık alanları var magralar dere cAYIR CIMEN FALAN RESIMLERI SUAN BENDE VAR ama sıteye nasıl koyuluyor bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım yada bılen bır arkadasın emailine gondereyım sadece bır fıkır...
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
gucci' Alıntı:
ozaman hersey cok güzel olacak.
peki biyerde toplanabiliozmu olemi cıkıcaz ehliyet yok benim aranıza saklanırım artık :cherry: ...
harkese simdiden güzel bir haftasonu diliyorum
birinci sayfada toplanma yeri ve saati var.

fotocu' Alıntı:
arkadaslar bçekmece golune kadar gıtmısken barı ıncegıze gıdelım cok guzel bır yer pıknık alanları var magralar dere cAYIR CIMEN FALAN RESIMLERI SUAN BENDE VAR ama sıteye nasıl koyuluyor bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım yada bılen bır arkadasın emailine gondereyım sadece bır fıkır...
bu yer ne kadar uzaklıkta biraz yer hakkında bilgi verirsen seviniriz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst