- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 37
4000 mi olcak hocam ne zaman olcka 4000 bende alıcam en gec 1-2 ay içinde ehliyeti bekliyorum su an alayım o zaman ya da ne zaman olcak bence RTR 160 gelince 150 cc ler düşer gibi gelio
:S
:S