2008 model apache aldım işte resimler....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız surusler dilerim ..
bolu da yanılmıyosam sadece sizde var bu makinadan ..
yakından görme fırsatımız varmı ??
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gule gule kullanin. Keyifli surusler diliyorum. Sinifinda fiyakali bir makina. Ben de 2. el dusunuyorum . Bakalim gelecek gunler ne getirir.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hayırlı olsun diyelim . burdada neden cbr125 almadın diyen olmaz inşallah .:)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
turuncu tabi görebilirsin isteyen olursa satabilirim bile fatura kesilmedi daha 5 günlük uygun fiyata vercem söz:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun tekerın yola saglam bassın.cok sık motor.
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
54
Hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız iyi günlerde binmeni nasip etsin inşallah,güzel makina
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun güzel motor maşaallah. Tankpad de çok güzel iskeletli. :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
arkadaşım hayırlı uğurlu oldsun kazasız belasız cezasız sürüşler. ama sık sık foto yükle çok inceledim motoru dahada inceliyorum tam almaya karar vermedim eğer beni daha fazla bilgilendirirsen 2 hafta içinde yeni motor alıcam. aklıma yatarsa tvs alıcam.:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
kazasız belasız sürüşler dostum.güzel makina.:cat:
hayırlı olsun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst