2008 model apache aldım işte resimler....

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
125-150 cc katagorisinde terchim apache oldu her şeyi harika tek sorun hafifte olsa vibrasyon onunda çaresini bulucaz inş:cat:işte 2008 model apache.....

ySr81571.jpg


Bpc81786.jpg


9bL81846.jpg


Crf81894.jpg


Fd681950.jpg


peB82005.jpg
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
hayırlı olsun,güle güle kullanın
kazasız belasız...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Hayırlı ugurlu olsun kardes Güle güle Kullan ALLAH Kaza Bela Vermesin :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun dostum kaca aldın bılgılendır bakalım :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
kardeşim hayırlı olsun.bir sorum olacak.tanıtım reklamında digital gosterge gözüküyordu.seninkiler analog?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
dostum o model farklı 160 rtr modeli şubatta gelecek tahmini 5000 ytl olacak. artık seneyede ondan alırız:D
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Hayırlısı olsun. Allah kaza-bela vermesin. Ayrıca çok yakışıklı bir model...:):):)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Dediklerine göre güzel makinayış hiç yakından görmedim. dolayısı ile kullanmadımda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst