çok güzel bi motor geçenlerde test fırsatım oldu da yalnız lastiklerini beğenmedim bende kayıyo bayaaa arka frende disk olsa çok güzel olurdu kaliteli motor yapmışlar hindistanlılar göstergeleri felan çok hoş ayrıca sürerken economik mi yoksa müsrüfçe mi sürdüğünü görebiliyosun :mrgreen: artı bi özellik olarak yazılabilir bi de 13.2 hp ybr düşünenler bu motora da baksın bii almadan önce