2008 model apache aldım işte resimler....

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
4000 mi olcak hocam ne zaman olcka 4000 bende alıcam en gec 1-2 ay içinde ehliyeti bekliyorum su an alayım o zaman ya da ne zaman olcak bence RTR 160 gelince 150 cc ler düşer gibi gelio
:S
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güle güle, dikkatli dikkatli kullan. Nazar boncuğunu unutma.. :wiinkk:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
8
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin bunun markası mı apaci ya yoksa modelimi
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Fiyatı 3.450YTL idi son sorduğumda ise ( geçen hafta ) 3.300YTL + bir depo benzin hediye :) daha da düşebilir bence 160cc gelince
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
37
banada düşer gibi geliyo yaw eger artcaksa alım şimdiden ocam motor cok güzel vites araklıkları kısa hızlı kalkıo cekişi cok ii bu arada ileride titresimde cok azalıo benim daha yok en kısa zamanda alıcam .......... :mrgreen: ön tarafa bi yere suzuki arması yapıstırın cok güzel duruyo ;) ist \ pendik
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
31
Bende boluluyum nerde satılıyo sıfırı boluda?

Taksit Yapar Misin Sahibinden. Com Da 2.600 Demişin
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
en son 2500 evercem dostlar yeni motor aldım yamaha x-city ona biniyorum
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
arkadaşlar hiç umutlanmayın 160rtr gelecek diye ben geçen hafta aradım İSOTLAR grubu gelmiycek öyle birşey düşünmüyoruz dediler bende çok istiyordum ama gelmiyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst