20 AĞUSTOS PAZAR TEKNE GEZİSİ ve YAZA VEDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
evet arkadaşlarrrr..
günaydınnnnnnn..
serkan kardeşiminde dediği gibi..
19-20 tarihleri arasında izmir gezisi olucak..
daha önce oraya söz verdiğim için..
cook üzgünüm deniz sefasın katılamayacagım..
belki ilerde'' yaza veda kışa merhaba yat gezisi'' olur diyorum..
:salut: :salut: :salut:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
vedat kaya' Alıntı:
evet arkadaşlarrrr..
günaydınnnnnnn..
serkan kardeşiminde dediği gibi..
19-20 tarihleri arasında izmir gezisi olucak..
daha önce oraya söz verdiğim için..
cook üzgünüm deniz sefasın katılamayacagım..
belki ilerde'' yaza veda kışa merhaba yat gezisi'' olur diyorum..

abi senin adına üzüldüm valla

ne o leyn 1 hafta çizildik die beni eklemeyimi unuttunuz yakarım bu gezegeni
20 ağustos anneminde doğum günü onuda orada kutlamak istiyorum pasta 2 oldu :queen:

nekleyin nulan nenide :queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
vedat geliosa ben yokum

aaa gelmiomuş tamamdır arkidişler sorun çözülmüş :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
not_fear' Alıntı:
vedat geliosa ben yokum

aaa gelmiomuş tamamdır arkidişler sorun çözülmüş :queen:

senide ekliyimmi listeye:) :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
reha abi vedatçım yoksa ben varım ekleyin please :mrgreen:
ya denize girilcek diosunuz da nerde girilcek ki rota ve ugrak noktaları bellimiki

len şeker vedat bugün birilerine sataşasım var topiği açtım seni gördüm piyango sana çıktı elden ne gelir ki
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Hmmm kem küm motorsuz bir gezi ha !
Neden olmasın hem benim nişanlım nerden çıktı derdi. Güzel bakalım hanımlar tanışırsa hiç fena olmaz. Ben patronuma (nişanlıma :p ) bi sorayım muhtemelen geliriz.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kemal' Alıntı:
Hmmm kem küm motorsuz bir gezi ha !
Neden olmasın hem benim nişanlım nerden çıktı derdi. Güzel bakalım hanımlar tanışırsa hiç fena olmaz. Ben patronuma (nişanlıma :p ) bi sorayım muhtemelen geliriz.
Allah tamamını erdirsin kemalcim. sizleride aramızda görmekten onur duyarız:rendeer: :rendeer: :rendeer: kesinleşince bildir listeye ekliyim sizi:)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
not_fear' Alıntı:
reha abi vedatçım yoksa ben varım ekleyin please :mrgreen:
ya denize girilcek diosunuz da nerde girilcek ki rota ve ugrak noktaları bellimiki

len şeker vedat bugün birilerine sataşasım var topiği açtım seni gördüm piyango sana çıktı elden ne gelir ki

len sataşan senin gibi şeker olsun beeee...
sırdımda taşır yemem yediririm..
gülmem güldürürüm..
dayak yemem yedirtirim..
:queen: :pl: ::evil:: ::zencii::
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
vedat kaya' Alıntı:
len sataşan senin gibi şeker olsun beeee...
sırdımda taşır yemem yediririm..
gülmem güldürürüm..
dayak yemem yedirtirim..
:queen: :pl: ::evil:: ::zencii::

yemek yemez yedirirsin, gülmez güldürürsün, iş dayağa gelincede yemez yedirirsin
işte kardeşin şahı beeee :rendeer:

lem senin için dayağı seve seve yerim beee, ama bak ben düştükçe kalkarım sölim dayak çok uzar heheheh
şükrüde dio ki abi ben sizin için yerim tüm dayakları dioooo demi len şükrü
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haydin arkadaşlar topiği canlı tutalım.........hayde kalkıyooo boğaza bir ikiii:p
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
not_fear' Alıntı:
yemek yemez yedirirsin, gülmez güldürürsün, iş dayağa gelincede yemez yedirirsin
işte kardeşin şahı beeee :rendeer:

lem senin için dayağı seve seve yerim beee, ama bak ben düştükçe kalkarım sölim dayak çok uzar heheheh
şükrüde dio ki abi ben sizin için yerim tüm dayakları dioooo demi len şükrü

tamam şükrüye soyle tekne gezisine gelmeden ailesiyle vedalaşsın..
ben izmir yolunda bütün arabalara tekme atıcam adres olarakta teknenin adresinı vericem adımda şükrü olucak..
:queen: :queen: :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
hehehe arabalara tekme mi atıcannn
olum senin ayak gidik diilmiydi nası sallıcan tekme koptum len burda seni öle hayal edince :p
ahanda teknemizin resmi

 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
not_fear' Alıntı:
hehehe arabalara tekme mi atıcannn
olum senin ayak gidik diilmiydi nası sallıcan tekme koptum len burda seni öle hayal edince :p
ahanda teknemizin resmi


resimdeki tekne 100 kişiyi geçersek gelecek ama 20 veya 25 kişi olursak ki sanmıyorum o zaman küçük 25 kişilik tekne gelecek, :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
olsun daha iyi sıkı fıkı oluruz :mrgreen:
zaten bende şirkettekiler için tekne gezisi ayarlıyorum, geçen sene benim organizasyonda ki teknede 30 kişilikti ki gayet te güzel eğlendiler
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
not_fear' Alıntı:
olsun daha iyi sıkı fıkı oluruz :mrgreen:
zaten bende şirkettekiler için tekne gezisi ayarlıyorum, geçen sene benim organizasyonda ki teknede 30 kişilikti ki gayet te güzel eğlendiler
işte bu işte bu:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Abi en güzeli 25 kişilik tekneyi tutmak sohbet bölünmez herkez sıkı fıkı olur kaynaşma olur
ismini erken yazdırmayanlarda resimlere bakar dertli olur:queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu dansöz işini ayarlıyalım beyler. varmı ucuz bi dansöz:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw su para işi belli oldumu ona göre bizde eşimle gelmeyi düşünebiliriz..ertesi günü eşimin yaş günü belki orda kutlarız..:wiinkk:
S&S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst