- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,152
evet arkadaşlarrrr..
günaydınnnnnnn..
serkan kardeşiminde dediği gibi..
19-20 tarihleri arasında izmir gezisi olucak..
daha önce oraya söz verdiğim için..
cook üzgünüm deniz sefasın katılamayacagım..
belki ilerde'' yaza veda kışa merhaba yat gezisi'' olur diyorum..:salut: :salut: :salut:
günaydınnnnnnn..
serkan kardeşiminde dediği gibi..
19-20 tarihleri arasında izmir gezisi olucak..
daha önce oraya söz verdiğim için..
cook üzgünüm deniz sefasın katılamayacagım..
belki ilerde'' yaza veda kışa merhaba yat gezisi'' olur diyorum..:salut: :salut: :salut:
