- Katılım
- 27 Haz 2006
- Mesajlar
- 303
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KİLİT LÜTFEN
r:
r:
r: :salut:
ale: :salut: :salut:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :rendeer: :rendeer:camadan' Alıntı:reha abi güzel de nekadar fiyatını yazmamışsın heyecandan![]()
yok dostum benim başıma ne geldiyse hep ailemde bile acısını yaşadım sakın kendimi böyle bir polemik içine bulmayayım. ayrıca topik içinde topik olayıda olmasın .Sadece tertemiz bir gezi ve doğum günü partisi yapalım diyorum hem bak dünyada rejimler bile değişiyor ayrıca. Eğer burada uzun süre kalıcaksam ki bunu istiyorum her yere gidebilir ve her kezde bana gelebilir:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: sizide bekliyorum:cat:ALBATROS-FB' Alıntı:Abi Cok HoŞ Grup Olayi Yapan ArkadaŞlar Sana Msnden Yazdimi Bu Bize Uymaz Diye BÜTÜN MT YE ACIKTIR DIYE YAZDIN DIYE
evet bende böyle düşünüyorum herkaz getirsin nevalesini etini sucuğunu içeceğini çok daha iyi olur dileyen dilediği kadar yer içer:cat:aydinolmez' Alıntı:Reha abi +1 olarak beni ekleyebilirsin Fakat yeme içme konusunu netleştirirsek çok iyi olur kendimizmi getireceğiz yoksa hazırmı yiyeceğiz ben mangalıda etimizi,kangalımızı,çayımızı kendimiz getirelim bol kepçe olur kanatindeyim
ALBATROS-FB' Alıntı:abi olayı cok güzel düşünmüşsun,yanlız bırşey sorucam sana, tepkı geldımı bu bi grup gezisi degildir,bütün MT ye acık bir gezidir, yazdın için
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :cat:ALBATROS-FB' Alıntı:Antalya kaş, gerisi traş reha abi, senin yolun doğru yol bildiğin yoldan git
haahhaa iyi balık tuttuğunu bilmiyordum:queen: :queen: :cat:dostdark' Alıntı::queen: Ben oltamıda getireceğim yemekler beleşe gelecek
sen gelmiyormusun cem tekne bayağı büyük:mrgreen: :rendeer:camadan' Alıntı:niye motorun sana küsermi?
camadan' Alıntı:niye motorun sana küsermi?
vedat kaya' Alıntı:ışıklarda..
dönerken..
vs.vs...
cok düştüm niye denizede motorla düşmiiim...
onun için motoruda alıcam tekneye..