20 AĞUSTOS PAZAR TEKNE GEZİSİ ve YAZA VEDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KİLİT LÜTFEN:pr: :pr: :pr: :salut: :pale: :salut: :salut:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Vay reha abi beni kafaya yaz.O gün benim doğum günüm aradan onuda,çıkarırız:cherry: judas+1

Yalnız reha abi yaza erken veda etmiyormusun.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
reha abi güzel de nekadar fiyatını yazmamışsın heyecandan :p
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :rendeer: :rendeer:
sizide aramızda görmek isteriz:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Reha abi +1 olarak beni ekleyebilirsin Fakat yeme içme konusunu netleştirirsek çok iyi olur kendimizmi getireceğiz yoksa hazırmı yiyeceğiz ben mangalıda etimizi,kangalımızı,çayımızı kendimiz getirelim bol kepçe olur kanatindeyim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
abi olayı cok güzel düşünmüşsun,yanlız bırşey sorucam sana, tepkı geldımı bu bi grup gezisi degildir,bütün MT ye acık bir gezidir, yazdın için
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALBATROS-FB' Alıntı:
Abi Cok HoŞ Grup Olayi Yapan ArkadaŞlar Sana Msnden Yazdimi Bu Bize Uymaz Diye BÜTÜN MT YE ACIKTIR DIYE YAZDIN DIYE
yok dostum benim başıma ne geldiyse hep ailemde bile acısını yaşadım sakın kendimi böyle bir polemik içine bulmayayım. ayrıca topik içinde topik olayıda olmasın .Sadece tertemiz bir gezi ve doğum günü partisi yapalım diyorum hem bak dünyada rejimler bile değişiyor ayrıca. Eğer burada uzun süre kalıcaksam ki bunu istiyorum her yere gidebilir ve her kezde bana gelebilir:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: sizide bekliyorum:cat:

aydinolmez' Alıntı:
Reha abi +1 olarak beni ekleyebilirsin Fakat yeme içme konusunu netleştirirsek çok iyi olur kendimizmi getireceğiz yoksa hazırmı yiyeceğiz ben mangalıda etimizi,kangalımızı,çayımızı kendimiz getirelim bol kepçe olur kanatindeyim
evet bende böyle düşünüyorum herkaz getirsin nevalesini etini sucuğunu içeceğini çok daha iyi olur dileyen dilediği kadar yer içer:cat:

ALBATROS-FB' Alıntı:
abi olayı cok güzel düşünmüşsun,yanlız bırşey sorucam sana, tepkı geldımı bu bi grup gezisi degildir,bütün MT ye acık bir gezidir, yazdın için


early rider,keyif adamları boğaz grubu,bakırköy grubu,gebze grubu diye yazmadım ayrı ayrı.birisini atlarsak tepki almaktan korktuğum için böyle yazdım dostum ...eeee kolay değil yaş 42.5 mazallah laf gelir diye korktum:rendeer: :p :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALBATROS-FB' Alıntı:
Antalya kaş, gerisi traş reha abi, senin yolun doğru yol bildiğin yoldan git
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :cat:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Soner abi aç kalmayalım sonra senbilirsin biz yinede tedarikli olalım istersen orada balıkcı falanda bulamayız sonra
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
Reha kardeşim beni de yazabilirsin + 1 olarak. Yemek hususunda da nasıl organize ederseniz her ikisine de varım. Size şimdiden kolay gelsin.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
:queen: Ben oltamıda getireceğim yemekler beleşe gelecek
haahhaa iyi balık tuttuğunu bilmiyordum:queen: :queen: :cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
bilemiyorum reha abi hanımı ikna etecem akşam bi sorayım malum light bi erkek olunca böyle oluyor. :queen:

vedat kaya' Alıntı:
ışıklarda..
dönerken..
vs.vs...
cok düştüm niye denizede motorla düşmiiim...
onun için motoruda alıcam tekneye..

vedat senin motorum bi düşmediği deniz kalmıştı ama oradan çıkaramayız :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Katılan herkese iyi eğlenceler.

Böyle tekne, deniz aktivitesi beni pek heyecanlandırmıyor, bana action lasım :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst