20 AĞUSTOS PAZAR TEKNE GEZİSİ ve YAZA VEDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
vay vay bu da deniz rüzgarı haaa...
orada olup en önde durup kaskı kafaya takıp..
vizörü açıp denizin rüzgarını hissetmek vardı şimdi..:pr: :pr:
soner sen yap bari...
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
dostdark' Alıntı:
Reha abi ben teknede yemek istemiyorum kendi malzememi kendim getireceğim
Malzeme:
Ev yapımı ızgaralık köfte (oradaki mangalda pişireceğim)
domatez
biber
mantar (içine kaşar pulbiber ve kekik konulup mangalde eritilecek)
iki pet dondurulmuş su
bir 35 liy yeni çay
4 şişe soğuk çay
plaj havlusu
güneş yağı
..................
Reha abi dün akşam dinlediğimiz cd yide getir yeni çayla iyi gider
Murat kaptanın bizi çok güzel gezdireceğine eminim:cat:


murat reis:rendeer:


oh oh sonerim bu güzel liste abicim ..
bende mi böyle yapsam ne :cat: :cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 SAAT SONRA BELLİ OLACAKTIR.:salut: :pr: :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canınız saolsun..:rendeer: Ama inşallah tatsız bir nedenden değildir..:silent:
S&S
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
Canınız saolsun..:rendeer: Ama inşallah tatsız bir nedenden değildir..:silent:
S&S
yok abi tekne sahibi kapora istedi 25 kişilik bende sizlerden para isteyemezdim ve böyle bir karar aldık aslında adam haklı abi çünkü bu geziler normalde 4 veya 5 saatliği 1200 euro ymuş adamda haklı bizde saygılar.:salut: :salut:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
YolA Çıktık bi kere bu gezi iptal falan olamaz.Merak etme reha abi ben herşeyi ayarlayıp en kısa zamanda seninle irtibata geçicem.Şimdi senden ricam baş sayfadaki iptal yazısını kaldırırsan beni çok mutlu edersin abi.Sizi seviyorum saygılar sevgiler:cat: :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
canın sagolsun reha ama illaki tekne gezisi olması şart degil.
madem 20 sini gezecez diye ayarladık yap o zaman başka bir gezi de gidelim biraz yol yapalım.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: :pr: :pr: :pr: canın saolsun baska zaman napalım..:pale:
S&S
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
reha abim 20 sinde izmir de olucam..
başka gün yapalım..
hesap numarası ver kapora paralarını yatıralım..
hem gelen belli olur hem sen sıkıntıda kalmazsın..
küçük tekne olur ucuz olur beya..
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
tekne gezisi iptal ise topiği kilitleyelim eğer değişklik yapılacaksa bana iletin başlığı ona göre değiştireyim gelecek olanlar yanlış anlamasın.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
YolA Çıktık bi kere bu gezi iptal falan olamaz.Merak etme reha abi ben herşeyi ayarlayıp en kısa zamanda seninle irtibata geçicem.Şimdi senden ricam baş sayfadaki iptal yazısını kaldırırsan beni çok mutlu edersin abi.Sizi seviyorum saygılar sevgiler:cat: :rendeer:
ismet beni arayabilirmisin 02122776360

teror' Alıntı:
tekne gezisi iptal ise topiği kilitleyelim eğer değişklik yapılacaksa bana iletin başlığı ona göre değiştireyim gelecek olanlar yanlış anlamasın.
1 saat izin verin:cat: :rendeer:

HADİSENİZE BE KARDEŞİM Bİ ŞEYLER SÖYLESENİZE NEDEN SEYREDİP DURUYORSUNUZ:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Reha abi bence devam edelim
böylebir gezi kaçmaz
ve arkadaşlar lütfen kesin gelecekler listeye isimlerini yazdırsınlar
ve kesin gelecem diyipde önemli bir işi çıkanlar lütfen listeden ismini sildirsinler
iyi niyetle yapılan bu gezide güzelce eğlenip süper bir gün geçirelim
Haydi Murat kaptan viraaa
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KİLİTLEYİN LÜTFEN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM ARKADAŞLAR...
ANLAYIŞINIZA SIĞINIRIM
EV TELEFONUMU BİLE YAZDIM AMA MAALESEF KİMSE ARAMADI:salut:
ÖZÜRÜMÜ KABUL EDİN VE MODERATÖR ARKADAŞ İŞTE TOP SENDE ARTIK KİLİTLEYİN LÜTFEN
SAYGILAR:salut:


AMA BEN DERİMKİ YAZ BİTMEDEN MT AİLESİ DİNLEYİN BENİ BİR GEZİ YAPALIM DENİZDE KİM AÇAR TOPİĞİ KİM AÇARSA AÇSIN AMA RİCA EDİCEM KAYBEDEN BİRİSİ OLARAK İLK ÖNCE BENİ YAZSIN LİSTEYE . EVET BENDEN BU KADAR:rendeer:

brubaker' Alıntı:
canın sagolsun reha ama illaki tekne gezisi olması şart degil.
madem 20 sini gezecez diye ayarladık yap o zaman başka bir gezi de gidelim biraz yol yapalım.:cat:

SENİN O BÜYÜK YÜREĞİN OLDUĞU SÜRECE YAPACAK ÇOK YOL VAR VEYSEL.
NEREYE VE NE ZAMAN İSTERSEN:rendeer: :rendeer: :rendeer:


dostdark' Alıntı:
Reha abi bence devam edelim
böylebir gezi kaçmaz
ve arkadaşlar lütfen kesin gelecekler listeye isimlerini yazdırsınlar
ve kesin gelecem diyipde önemli bir işi çıkanlar lütfen listeden ismini sildirsinler
iyi niyetle yapılan bu gezide güzelce eğlenip süper bir gün geçirelim
Haydi Murat kaptan viraaa

MURAT KAPTAN HAYATINDA İLK DEFA BABASININ BECERİKSİZLİĞİ YÜZÜNDEN KAYBETTİ. ALLAH BENİ AFFETSİN:salut: :salut: :salut: :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
BU TOPİC,TOPİC SAHİBİNİN İSTEĞİ DOĞRULTUSUNDA KİLİTLENMİŞTİR.TOPİC SAHİBİ OLUMLU BİR DURUMDA BANA HABER VEREREK AÇTIRABİLİR
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst