- Katılım
- 27 Haz 2006
- Mesajlar
- 303
- Konu Yazar
- #81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:yaw su para işi belli oldumu ona göre bizde eşimle gelmeyi düşünebiliriz..ertesi günü eşimin yaş günü belki orda kutlarız..:wiinkk:
S&S
sevgili zühtüpaşa;
öncelikle eşinizin yaş gününü şimdiden tebrik ederim ve beraberce çıkmış olduğunuz evlilik yolunda huzurlu ve mutlu bir yolculuk yapmanızı tüm kalbimden dilerim.:rendeer:
28 ytl adam başı 09.30 dan akşam 18.00 de dönmüş olacağız.
yemek olayını biz yaparsak extra ücret yok
herkes pişireceği malzemeyi ve içeceği malzemeyi getirecek.
doğum günü ve nişan pastalarını biz almalıyız
herkes çoğunluğa uymalı yani ben pişireyim yok ben tekne menüsünden yerim olmazzsa karışıklık olmaz
ama teknede açık büfe varmış ve meşrubat ve öğle yemeği eğer istenirse 20 ytl daha vermemiz gerekir ki bence yeme ve içme olayını biz yapalım derim saygılar:rendeer: :rendeer: :rendeer:
