20 AĞUSTOS PAZAR TEKNE GEZİSİ ve YAZA VEDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
yaw su para işi belli oldumu ona göre bizde eşimle gelmeyi düşünebiliriz..ertesi günü eşimin yaş günü belki orda kutlarız..:wiinkk:
S&S

sevgili zühtüpaşa;
öncelikle eşinizin yaş gününü şimdiden tebrik ederim ve beraberce çıkmış olduğunuz evlilik yolunda huzurlu ve mutlu bir yolculuk yapmanızı tüm kalbimden dilerim.:rendeer:
28 ytl adam başı 09.30 dan akşam 18.00 de dönmüş olacağız.
yemek olayını biz yaparsak extra ücret yok
herkes pişireceği malzemeyi ve içeceği malzemeyi getirecek.
doğum günü ve nişan pastalarını biz almalıyız:)
herkes çoğunluğa uymalı yani ben pişireyim yok ben tekne menüsünden yerim olmazzsa karışıklık olmaz
ama teknede açık büfe varmış ve meşrubat ve öğle yemeği eğer istenirse 20 ytl daha vermemiz gerekir ki bence yeme ve içme olayını biz yapalım derim saygılar:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
zuhtupasa' Alıntı:
yaw su para işi belli oldumu ona göre bizde eşimle gelmeyi düşünebiliriz..ertesi günü eşimin yaş günü belki orda kutlarız..:wiinkk:
S&S

paşam eşinle beraber nice yıllara..
hep sevgiyle kalın..
:rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chopper250' Alıntı:
sevgili zühtüpaşa;
öncelikle eşinizin yaş gününü şimdiden tebrik ederim ve beraberce çıkmış olduğunuz evlilik yolunda huzurlu ve mutlu bir yolculuk yapmanızı tüm kalbimden dilerim.:rendeer:
28 ytl adam başı 09.30 dan akşam 18.00 de dönmüş olacağız.
yemek olayını biz yaparsak extra ücret yok
herkes pişireceği malzemeyi ve içeceği malzemeyi getirecek.
doğum günü ve nişan pastalarını biz almalıyız:)
herkes çoğunluğa uymalı yani ben pişireyim yok ben tekne menüsünden yerim olmazzsa karışıklık olmaz
ama teknede açık büfe varmış ve meşrubat ve öğle yemeği eğer istenirse 20 ytl daha vermemiz gerekir ki bence yeme ve içme olayını biz yapalım derim saygılar:rendeer: :rendeer: :rendeer:
Öncelikle iyi dileklerinize çok teşekkürler..:rendeer:
Devamında Kısmet olurda katılırsak, her 2 türlüde uyar bize..çoğunluğa uyarız..bide 7 yasındaki kızımızıda getirsek sorun olurmu ve ücret ödermiyiz acaba??:silent: :rendeer:
S&S
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
FutureShock' Alıntı:
Ben teknenin en üst katından atlamak isterim amaaaa :queen:

en üsttenmiii..
hah hah hah..
150 zat la anca 5 günde denize düşersin..
al benim 600 ü bak sanisesinde denizdesin..
:queen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
Öncelikle iyi dileklerinize çok teşekkürler..:rendeer:
Devamında Kısmet olurda katılırsak, her 2 türlüde uyar bize..çoğunluğa uyarız..bide 7 yasındaki kızımızıda getirsek sorun olurmu ve ücret ödermiyiz acaba??:silent: :rendeer:
S&S
sanmıyorum ama soracağım.siz merak etmeyin:cat:

FutureShock' Alıntı:
Ben teknenin en üst katından atlamak isterim amaaaa :queen:
gelicekseniz listeye yazdırın adınızı:) üst kattan beraber atlarız:mrgreen: :rendeer:

evet arkadaşlar gelmek isteyenler lütfen adını yazdırsın:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Paşam eşinizin doğum gününü bugünden kutlarım. Hanımları getirelim beyler hem böylece eşlerimiz nişanlılarımızda kaynaşmış olur.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Vedat abi fantazi yaptın motorla tekneden atlıyoz felan.Ben mayo ile atlasam yeter bana :p:p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kemal' Alıntı:
Paşam eşinizin doğum gününü bugünden kutlarım. Hanımları getirelim beyler hem böylece eşlerimiz nişanlılarımızda kaynaşmış olur.

evet çok iyi olur hanımlarımız başımızın tacıdır . teşekkür ederim kemal:cat: :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Millet pastaya doyacak anlaşılan.Ya ben şimdiden sabırsızlanmaya başladım
bu arada ben baya bi kalabalık gelicem sakıncası yoktur umarım reha abi...
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
chopper250 valla bana değil de izmir e gidenlere sorunuz.Artçı alan olmazsa beni teknenin bayrak direğinden atlamayı düşünüyorum .
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
Millet pastaya doyacak anlaşılan.Ya ben şimdiden sabırsızlanmaya başladım
bu arada ben baya bi kalabalık gelicem sakıncası yoktur umarım reha abi...
judas kaç kişi geleceksiniz kesin bir rakkam verirsen yazayım sevgiler:rendeer:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
300 kişilik yer istiyo :queen:

ya 20 ağustos ta doğan amma kişi varmış bea
ben bitek annem var sanıyodum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuk_o' Alıntı:
300 kişilik yer istiyo :queen:

ya 20 ağustos ta doğan amma kişi varmış bea
ben bitek annem var sanıyodum :queen:
sen kaç kişi geleceksin ben seni tek yazmıştım:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bize yer kalmıcak galibaa..:silent: :)
S&S
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
bize yer kalmıcak galibaa..:silent: :)
S&S
abim sen geliyoruz de denizaltı kiralarız:cat: :rendeer:

chopper250' Alıntı:
abim sen geliyoruz de denizaltı kiralarız:cat: :rendeer:
şaka bir yana tekne sorunu yok abi.bir tane 400 kişilik var en çok sayıya ulaşırsak ona geçeriz saygılar:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Reha abi ben teknede yemek istemiyorum kendi malzememi kendim getireceğim
Malzeme:
Ev yapımı ızgaralık köfte (oradaki mangalda pişireceğim)
domatez
biber
mantar (içine kaşar pulbiber ve kekik konulup mangalde eritilecek)
iki pet dondurulmuş su
bir 35 liy yeni çay
4 şişe soğuk çay
plaj havlusu
güneş yağı
..................
Reha abi dün akşam dinlediğimiz cd yide getir yeni çayla iyi gider
Murat kaptanın bizi çok güzel gezdireceğine eminim:cat:


murat reis:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Reha abi ben teknede yemek istemiyorum kendi malzememi kendim getireceğim
Malzeme:
Ev yapımı ızgaralık köfte (oradaki mangalda pişireceğim)
domatez
biber
mantar (içine kaşar pulbiber ve kekik konulup mangalde eritilecek)
iki pet dondurulmuş su
bir 35 liy yeni çay
4 şişe soğuk çay
plaj havlusu
güneş yağı
..................
Reha abi dün akşam dinlediğimiz cd yide getir yeni çayla iyi gider
Murat kaptanın bizi çok güzel gezdireceğine eminim:cat:


murat reis:rendeer:
zaten bende kendim hazırlayacağım,soslu tavuk pirzola ,yeniçay,havlu,güneşyağı ve cd.yalnız cd çalar bulmalı belki teknede vardır.:cat: :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst