20 AĞUSTOS PAZAR TEKNE GEZİSİ ve YAZA VEDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
bilemiyorum reha abi hanımı ikna etecem akşam bi sorayım malum light bi erkek olunca böyle oluyor. :queen:
bu heybetle :mrgreen: nasıl light oluyorsun anlamadım. yengeye selam ama gelmenizi çok isteriz:rendeer: :rendeer
:

SuSpect' Alıntı:
Katılan herkese iyi eğlenceler.

Böyle tekne, deniz aktivitesi beni pek heyecanlandırmıyor, bana action lasım :p
dostum bu sırf tekne gezisi değilki,doğum günü,muhabbet,kross:silent: :mrgreen: denize girmek ,yemek,içmek,vs:) :) :)
bir başka aktivitede görüşmek dileği ile gerçi daha zaman çok belki fikrin değişir. sevgiler:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
chopper250' Alıntı:

bu heybetle :mrgreen: nasıl light oluyorsun anlamadım. yengeye selam ama gelmenizi çok isteriz:rendeer: :rendeer
:

abi eli çok ağır olunca haliyle öyle olmak zorunda kalıyorsun yaw :salut:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
off ya bu sıcaklarda yüzmek balık tutmak ve mangallll
köfte yapalım abii
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
teknenin en üstü benim pişecem sonrada denize atlayacam ona göre..
:queen: :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Size gıcık değilmi deniz motoru kiralayacağım eminönü kadıköy calıştıracağım, siz hangi hattasınız
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALBATROS-FB' Alıntı:
Size gıcık değilmi deniz motoru kiralayacağım eminönü kadıköy calıştıracağım, siz hangi hattasınız
yok biz en iyisi denizaltı kiralıyalım:p :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
evet denizaltının üstünüde vedata veririz:queen:
torpido bölümünede sen geç soner:queen: :queen: :queen:

evet keyifli , şöle püfür püfür boğaz havası almak isteyen arkadaşlarımızı bekliyoruz.boğazın serin sularında serinleyip kendimizin pişireceği ızgaralarla buz gibi meşrubatlarımız .müzik dans,güneş offf gel 20 ağustos gel :wiinkk:

evet arkadaşlar gezimizde tekneyi kullanacak kaptanımızın resminide koyalım dedik


:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

ALBATROS-FB' Alıntı:
Size gıcık değilmi deniz motoru kiralayacağım eminönü kadıköy calıştıracağım, siz hangi hattasınız

valla dostum eminönü kadıköy çalıştıracağına gel sende katıl bize buz gibi bira veya rakını yudumla denizin ortasında.bak ızgara var dans,müzik hep motorun üstündeyiz be abi birazda denize çıkalım.sevgiler:rendeer: :rendeer: :rendeer:

camadan' Alıntı:
abi eli çok ağır olunca haliyle öyle olmak zorunda kalıyorsun yaw :salut:
ne oldu cem yengeden izin alamadınmı:mrgreen: yengemide getirsene alonayla arkadaşlık yaparlar ne güzel. hem pastada var doğum günü varya:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Abi ben bu Murat kaptana ölürüm yaa
o benim canımmmmm:rendeer:
o süper bir çocuk onu çok seviyorum ada benim motorumu:queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Abi ben efes pilsende çalışan bi arkadaş vardı kumburgazda,hatırlarsınız beyaz efes pilsen tşörtü vardı,onu getirmeyi düşünüyorum biralar beleşe gelsin diye.Ne diyorsunuz iyi fikir dimi:cherry:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker' Alıntı:
uzun zaman var ..
bir aksilik olmassa bende gelmek isterim..
aksilik olmaz inşallah gelirsen çok mutlu oluruz.Şimdiden listeye ekliyorum :cat: sevgiler Kaptan selam söylüyo:mrgreen: :mrgreen: :rendeer: :rendeer:

judas25' Alıntı:
Abi ben efes pilsende çalışan bi arkadaş vardı kumburgazda,hatırlarsınız beyaz efes pilsen tşörtü vardı,onu getirmeyi düşünüyorum biralar beleşe gelsin diye.Ne diyorsunuz iyi fikir dimi:cherry:
amma sabırlı kızmış şu hayal yada bilgisayarı bozuk.o kadar resimden sonra sen hala yaşıyonmu:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
amma sabırlı kızmış şu hayal yada bilgisayarı bozuk.o kadar resimden sonra sen hala yaşıyonmu
:mrgreen: :mrgreen: Yaraladı ama öldüremedi abi:queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
aksilik olmaz inşallah gelirsen çok mutlu oluruz.Şimdiden listeye ekliyorum sevgiler Kaptan selam söylüyo


murat kaptanımın gözlerinden öperim..
onumu kıracam yaz rehacım gelecegim..
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:
brubaker' Alıntı:
aksilik olmaz inşallah gelirsen çok mutlu oluruz.Şimdiden listeye ekliyorum sevgiler Kaptan selam söylüyo


murat kaptanımın gözlerinden öperim..
onumu kıracam yaz rehacım gelecegim..
:cat: :cat: :cat: :rendeer: :rendeer: bizi mutlu ettin:rendeer: :rendeer:

judas25' Alıntı:
amma sabırlı kızmış şu hayal yada bilgisayarı bozuk.o kadar resimden sonra sen hala yaşıyonmu
:mrgreen: :mrgreen: Yaraladı ama öldüremedi abi:queen: :queen:
şimdi tecrübe kazanmıştır.ikinci hamlede dikkatli ol:p :rendeer: :queen:

dostdark' Alıntı:
Abi ben bu Murat kaptana ölürüm yaa
o benim canımmmmm:rendeer:
o süper bir çocuk onu çok seviyorum ada benim motorumu:queen:
sonercim,dedimya sahip olduğumuz çok kıymetli hazinelerimiz var.ATAmız ,bayrağımız,vatanımız,Çocuklarımız,ailemiz ve ben eminimki şu saymış olduğumuz değerler için canını vermeyecek bir insan olmasın.:rendeer: ::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
sonercim,dedimya sahip olduğumuz çok kıymetli hazinelerimiz var.ATAmız ,bayrağımız,vatanımız,Çocuklarımız,ailemiz, ve ben eminimki şu saymış olduğumuz değerler için canını vermeyecek bir insan olmasın.
Çocuğun gözlerindeki çıkarsız sevgiyi görebiliyorsak ne mutlu bize.Şu tebessümde nefret,riya.kin yok .bir meleğin saflığındaki bir tebessüm bu.Keşki böyle olabilsek hepimiz.
yalnız benim bir hazinem daha var oda arkadaşlarım,dostlarım.Hepimiz bu vatanın evlatlarıyız ve ben dostlarım için ÖLÜRÜM... İYİ GECELER

rehacım dostların için ölme .
dostların ,bayragın,cocukların için YAŞA.:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker' Alıntı:
sonercim,dedimya sahip olduğumuz çok kıymetli hazinelerimiz var.ATAmız ,bayrağımız,vatanımız,Çocuklarımız,ailemiz, ve ben eminimki şu saymış olduğumuz değerler için canını vermeyecek bir insan olmasın.
Çocuğun gözlerindeki çıkarsız sevgiyi görebiliyorsak ne mutlu bize.Şu tebessümde nefret,riya.kin yok .bir meleğin saflığındaki bir tebessüm bu.Keşki böyle olabilsek hepimiz.
yalnız benim bir hazinem daha var oda arkadaşlarım,dostlarım.Hepimiz bu vatanın evlatlarıyız ve ben dostlarım için ÖLÜRÜM... İYİ GECELER

rehacım dostların için ölme .
dostların ,bayragın,cocukların için YAŞA.:rendeer:
AMMA HIZLISIN TAM METNİ DÜZELTMİŞTİM ALINTI YAPMISSIN:queen: :queen: TABİ YAŞARIM ZATEN ONU BELİRTECEKTİM:mrgreen: :rendeer: Ama inanıyorumki dostlukta en büyük değer ve bunu bulmuşsak bence yaşayalım. Doya doya.Oğlumun gözlerindeki çıkarsız sevgiyi dostlarımdada görebiliyorsam ve gösterebiliyorsam ne mutlu bana ne mutlu bize.....Hepinize iyi geceler. Sizleri seviyorum :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker' Alıntı:
:mrgreen: :mrgreen: :rendeer: :rendeer: SAYGILAR ABİCİM.
:rendeer: :rendeer: :rendeer: saygı bizlerden sizlere sevgi ile beraber :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
AMMA HIZLISIN TAM METNİ DÜZELTMİŞTİM ALINTI YAPMISSIN:queen: :queen: TABİ YAŞARIM ZATEN ONU BELİRTECEKTİM:mrgreen: :rendeer: Ama inanıyorumki dostlukta en büyük değer ve bunu bulmuşsak bence yaşayalım. Doya doya.Oğlumun gözlerindeki çıkarsız sevgiyi dostlarımdada görebiliyorsam ve gösterebiliyorsam ne mutlu bana ne mutlu bize.....Hepinize iyi geceler. Sizleri seviyorum :rendeer: :rendeer: :rendeer:
sadece gözlerdeki sevgiyi gördüğümüz için eleştiriliyorsak
ölmeye rağzıyım
bunu kimse bizden alamaz:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst