20 AĞUSTOS PAZAR TEKNE GEZİSİ ve YAZA VEDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
sadece gözlerdeki sevgiyi gördüğümüz için eleştiriliyorsak
ölmeye rağzıyım
bunu kimse bizden alamaz:rendeer:

büyüksün be abi:cat: :cat: :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın deniz adamlarıııııı..
deniz.. güneş..yüzme...
heytttt bee...nasıl eylenicez beeeee..
bu arada muzik varmı teknede..
gerci ben kapı gıcırtısına ve anahtarlık sesine bile oynarım ama..
:queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
günaydın..
deniz kızları ve adamları ..
vedatım müziksiz tekne turumu olur, aslında hazır müzik demişken ,,,bak aklıma ne geldi.
o gün iki klarnetcimi tutsak ne ..
evet harika olur bee.
aloo
tekne turu organizötörleri uyanın halkın sesine kulak verin:mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
günaydın deniz adamlarıııııı..
deniz.. güneş..yüzme...
heytttt bee...nasıl eylenicez beeeee..
bu arada muzik varmı teknede..
gerci ben kapı gıcırtısına ve anahtarlık sesine bile oynarım ama..
:queen: :queen:
müzikmi?:silent: yaw istediğin müzik olsun siz isteyin balık ayhan ve grubunu getiririz:queen: :queen: :queen: malum denizde olmazmı balık:mrgreen:
ismet herhalde bizi kırmaz gitarı ile şarkılar söyler. yanımıza bolca oyun havaları,slow,disco,country,
CLASSIC MÜZİKLERDEN WOLFGANG AMEDEUS MOTZART,BACH:queen: :queen: :queen: Alırız kutlarımızı dökeriz:mrgreen: Unutmayınki sizin istekleriniz bir dahaki organizasyonların temelini oluşturur:cat: Eğlenmek isteyen,derdi tasayı unutmak isteyen,oynamak isteyen,kendin pişir kendin ye yapmak isteyen,balık tutmak isteyen,denize girmek isteyen,içmek isteyen,ailesini getirip eğlenmek isteyen,güneşlenmek isteyen,dostluk,arkadaşlık,kardeşlik duygusunu yaşamak isteyen, diving isteyen,boğazdaki muhteşem yalı ve koyları görmek isteyen arkadaşlarımızı bekliyoruz:cat: :rendeer: :rendeer: :
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mustafayazici33' Alıntı:
Evet Süper Parti Olacak Orda Olsaydim Istanbulda Kesin Gelirdim Iyi Eğlenceler
eğer istanbul a gelirseniz haberimiz olsun gene yaparız,bizler arkadaşlık ve dostluk değerlerine sahip çıkan insanlarız.:cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

brubaker' Alıntı:
günaydın..
deniz kızları ve adamları ..
vedatım müziksiz tekne turumu olur, aslında hazır müzik demişken ,,,bak aklıma ne geldi.
o gün iki klarnetcimi tutsak ne ..
evet harika olur bee.
aloo
tekne turu organizötörleri uyanın halkın sesine kulak verin:mrgreen:
vayy bak bu çok güzel fikir.klarnetçi kemancı filan e tutmuşken birde sulukuleden dansözmü tutsak ne:queen: :queen: ya tekneyi batırırsak:mrgreen: :mrgreen: şaka bir yana düşünelim çok hoş olur:cat: :cat: :cat: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
http://img223.imageshack.us/my.php?image=phot0044gh2.jpg
http://img175.imageshack.us/img175/1050/s6000394vb5.jpg
Keyif adamları vokal grubu hazırmıyız,ekstra çıktı bizi çağırıyorlar:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Fiyatta anlaşırsak geliriz reha abi:queen: :queen: :queen:
judascığım sağdaki vokalistini getirirsen şilep tutmamamız gerekir oyy oyyyy

camadan ne iş daha ses yok hadi baba senden haber bekliyoruz:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte arkadaşlar gitarı ve muhteşem vokalleri ile grubumuz judas los muçukambos dela meksico jeyetano mubartellabene:queen: :queen: :queen: :queen:
:rendeer: :rendeer: :rendeer:


:cat: :cat: :cat:


şarkıları ise şöyle

ayy ayyya yyyyaa:queen:bedavasmo sandonos puarra verrip aldos:queen:
ayyağımdas kundorras yaar geelis duora duora:queen: :queen:
bu topluluk bir keresinde erovizyona katılmış sunucu judasa topluluğun adını söylemesini istemiş.judas ta
judas los muçukambos dela meksico jeyetanomubartellabene :queen: :queen: :queen:
deyince jüride topluluğun adını parçaları zannetmiş ve dereceye girememişler :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Evett
muhteşem vokaller eşliğinde boğaz keyfi
bahşiş vermek serbesttirrr:queen:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
reha kardeş ersen şu anda antalyada ama dönecek pazar günü,ikimizide ekle listeye:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
chopper250' Alıntı:
judascığım sağdaki vokalistini getirirsen şilep tutmamamız gerekir oyy oyyyy

camadan ne iş daha ses yok hadi baba senden haber bekliyoruz:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :mrgreen: :rendeer: :rendeer:

hanım bensiz gittin şarkı söyledin içtin eğlendin dedi ve parmaklarımı kırdı mafya usulü sargılarla yazmak zor oluyor :salut:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Evett
muhteşem vokaller eşliğinde boğaz keyfi
bahşiş vermek serbesttirrr:queen:

BACH ın gitar konçertosunu:silent: çalarlarsa veririm:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
hanım bensiz gittin şarkı söyledin içtin eğlendin dedi ve parmaklarımı kırdı mafya usulü sargılarla yazmak zor oluyor :salut:

ne kullandı parmaklarını kırarken:silent: yaw şu yengeyi bayağı merak etti alona:queen: herhalde biraz konuşacakları varmış:mrgreen:

BRUCE' Alıntı:
reha kardeş ersen şu anda antalyada ama dönecek pazar günü,ikimizide ekle listeye:cat:

tabi bruce ,sizleri aramızda görmek bizleri mutlu edecek.ekledim bile.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
chopper250' Alıntı:
ne kullandı parmaklarını kırarken:silent: yaw şu yengeyi bayağı merak etti alona:queen: herhalde biraz konuşacakları varmış:mrgreen:

BOŞVER ABİ TANIŞTIRMAYALIM BARİ SEN HAYATA DEVAM ET :queen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
BOŞVER ABİ TANIŞTIRMAYALIM BARİ SEN HAYATA DEVAM ET :queen: :queen:

o zaman bir gezide senin için yapalım şöle yazsın topikte

parmak kırılma hastalığına yakalanan kardeşimiz camadan ın acısını paylaşmak için ziyaret düzenlenecektir.yenge evde yokken:mrgreen:


nerde tanıştınız barcelonadamı? şikagodamı:mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Reha abi yafuu tekne kaç kişilik kontenjanlı bir gezi diğilmi
boğazda gün batımıda harika olur:wiinkk:

abi ismetin pastasını akşam gün batarken keselimm
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Reha abi yafuu tekne kaç kişilik kontenjanlı bir gezi diğilmi
boğazda gün batımıda harika olur:wiinkk:
çok güzel bir resim ve şimdiden sabırsızlanıyorum bir de dansöz tutalım diyoruz ne dersin
:queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
bende bende..
yanlız motoruda tekneye almassak gelmem abi..
:queen: :queen:

sen nereye gidiyon izmirde olcan o tarihte :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst