170 ile giderken virago 535 ile cg tarafindan ayar yemek

Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Ben o hıza nasıl çıktıklarından ziyade,nasıl durduklarını merak ediyorum.

Kısacası duramıyorlar yani :D

Abi o seni geçen eleman 5 bin liralık motorla 50 bin liralık motoru tokatlıyorsa h2r ile 500 km hız yapar kenan sofuoğlu hikaye olur :D bu arada rekoru kıracak 400 km/h rekorunu köprüde yapacakmış allah kaza bela vermesin hiçbirimize

o olayı halen anlayabilmiş değilim. e46 bmw 318 in tam gaz 110 ile tırmandığı rampayı cbr ile yarım gaz vererek 100 ile çıktım.
2000cc araba rampa çıkmaz derlerse şimdi...

Yok canim kimse demez 2000cc araba rampa çıkmaz diyede senin 250 cc motorunla 2000cc arabanin agirligida bir degil simdi :) :)
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
Pazar gunu dragta vardi bi tane. Niye on fren yok dedim adam agirlik yapiyor gerek yok dedi. Aman Allahim japonlar salak ya cift on disk koyuyorlar amk evladi dedim icimden.
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
101
Arkadaşımda kuba cg vardı hep söylerdi ama inanmazdım. :pr:

okadar hızlıgideken tel jantın teli gevşeyip şambrelli lastiğie deydiği anda patlar ve 170 i kayarak drift atarak yada tank slapper yapar.

(ı love kampana brake) :D

Nasıl oynuyorlar bunlarla detay verecek arkadaş var mı ?
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
Arkadaşımda kuba cg vardı hep söylerdi ama inanmazdım. :pr:

okadar hızlıgideken tel jantın teli gevşeyip şambrelli lastiğie deydiği anda patlar ve 170 i kayarak drift atarak yada tank slapper yapar.

(ı love kampana brake) :D

Nasıl oynuyorlar bunlarla detay verecek arkadaş var mı ?
200 cc silindir,ust kapak, karburator ,6li baski balata, 200cc krank vs taktiktan sonra ustune yat. Tamam :)
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Yolda epey denk geliyor bana da bisiklet tekerli CG ler
Daha sakalı çıkmamış bebeler (motorunda egzozu çıkmamış :) ) üstünde car car car gaz veriyor kırmızıda.
Avans veriyorum önden bunlar fırlıyor
vitesi 2 den 4 e çekiyorum elim dizimde tek elimle kafayı çeviriyorum arkadaşların yatışını izleyerek yanlarından uzayıp gidiyorum.
Geçilince zaten fazla zorlamadan hemen bırakıyorlar.
Henüz benim MT yi tokatlayan görmedim.
Zaten kalkışları vasat o küçücük arka dişliyle
kalkışta ben fırlarsam mümkün değil yetişemezler işin eğlencesi kalmaz o zaman da :)

Ben seviyorum eğlencelik oluyorlar..
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
bende var bi tane. 67 lik silindir piston özel yapım gömlek artı olarak suzuki pistonu var. şuan yatmadan tertemiz araba ibresiyle bi 155i var.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Yolda epey denk geliyor bana da bisiklet tekerli CG ler
Daha sakalı çıkmamış bebeler (motorunda egzozu çıkmamış :) ) üstünde car car car gaz veriyor kırmızıda.
Avans veriyorum önden bunlar fırlıyor
vitesi 2 den 4 e çekiyorum elim dizimde tek elimle kafayı çeviriyorum arkadaşların yatışını izleyerek yanlarından uzayıp gidiyorum.
Geçilince zaten fazla zorlamadan hemen bırakıyorlar.
Henüz benim MT yi tokatlayan görmedim.
Zaten kalkışları vasat o küçücük arka dişliyle
kalkışta ben fırlarsam mümkün değil yetişemezler işin eğlencesi kalmaz o zaman da :)

Ben seviyorum eğlencelik oluyorlar..

Uyma abi bunlara konfordan anlamaz fren bilmez tek yaptıgı motoru pıstırmak ve üstüne yatmak. Geçen sağdan gidiyorum yol bomboş sağ bariyer ile aramdan geçiyor. Ekipman yok zaten. Kaza yaptıracak adama şerefsizler. (Ekipmanlı ve düzgün süren cgciler hariçtir bu duruma.)
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
132
Sonuçta bu cg tayfasi icin discovery channel begesel ekibi geldi. Adamlar icin bile garip bir hayat tarzi ki kimbilir neler gördü bunlar.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Şu cg'leri insan gibi kullanıp,edebiyle binenlere saygım sonsuz.

Ama geçen yaz arkamda bayan artçı varken yanıma gelip egzoz patlatan,şekilden şekile giren,kendini bir halt zannedenleri bir tekmeyle bariyerlerle tanıştırmayı çok isterdim mesela.

Hobiyse adam gibi yapsınlar hobilerini. İnsanlara saygı duymayı öğrensinler,soba borusu gibi egzoz takıp insanların çoluğunu çocuğunu,hastasını rahatsız etmesinler.

Adam gibi binsinler,çevreye zarar vermesinler de kendilerine yapacakları kendilerini bağlar.

Bak yine asabım bozuldu mübarek günde :)

Görünmez bi kalkan var vurursanız güç duvarına maruz kalır ters teper en iyisi uzayıp gitmek :mrgreen:
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Saygı duyulacak hiç bir yanı yok şehir içinde trafikte ki insanların hayatını riske atacak hızlara çıkan hiç bir motosikletliye saygı yok
Ben trafikte şehir içinde böyle sürüyor demedim. Elbette haklısınız :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Tabiki insanlarin bütçesine göre motora binmesine saygi duyuyorum ki gidonu bir kez tutup bir kez gücü hisseden insan birakamiyor ama herseyin bir sınırı var insan cani bu kadar ucuz olmamali

Yanlış anlaşılma olmasın. Elbette ki trafikte insanların canına hangi motor turu ile kast edenn birine saygı duyulmaz.
Trafiğin olmadığı yerde tehlikeli hareketleri edenler de var bütçesinin yettiği cgler ile .
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Atletcek felan... lan Adana mı bura... Doğanın tamponda düştü heehh iyi mi oldu şimdi ... S.. et tamponu hallederiz nasıl eleman iyi mi bitşeyi var mı :cherry:
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
301
İnanmayanlar vardı demek istediğimiz bu işte.Ekipmana güvenliğe bakmayın tartıştığımız konu o değil.Adam diyor cg hayatta 170 180 yapmaz.Ben kanıtlıyorum 170 180 yaptığını ya ibre bozuk onun diyor.Sonrada cbr 250 yle falan yapılan yarışları atıyorum. Bu seferde ya tamam o hızları görüyoda durabilecek mi o motor diyor.Sinir ediyolar abi burda tartıştığımız konu güvenliği değilki gerçekten o hızı yapıp yapmadığı.Arkadaşımızında gördüğü gibi gerçekten bu hızları cgler yapabiliyor.
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
200 cc silindir,ust kapak, karburator ,6li baski balata, 200cc krank vs taktiktan sonra ustune yat. Tamam :)

200lük setle 170 zor, yapar ama viragolu abiyi geçenin motoru soyunuk değil belli.

Jantlar ya 17-18 ya da 18-19
Şanzuman 6 vites
18-30 dişli
250 üst kapak
250 karbüratör
65,5 silindir
Stronglu krank
OHH egzoz
İnce lastik
Depoya alkol veya tiner
vs
vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar doğal bir video ki 3:47 de çiş molası veriyorlar adrenalin tabi

 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Adamlar racing macing dinlemiyorlar valla=)

 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Tek mobilet 170 yapıyor.Ustamız Kelle memet, diyaloglar çok komik.:mrgreen:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst