170 ile giderken virago 535 ile cg tarafindan ayar yemek

Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Ben o hıza nasıl çıktıklarından ziyade,nasıl durduklarını merak ediyorum.

Fotoğraflarını kendince yorumlarını ayrı konu dahilinde kapsamlı şekilde bekleriz artık


Hocam imzama yöremden bi şive katmasam olmazdı incesi orda ayükün nü:cherry:

Kardesim benim tabiki neden olmasin fotoğrafli konu açarım tabiki ayrıca eğer yolun kusadasina düşerse beraber de gazlariz barlar sokağında barimiz var bi cayimizi kahvemizi icmeye gelirsin artik acik ve net benim sana davetimdir konaklaman da bana ait :) :) zaten her konuma mesaj yaziyosun muhabbet etmek isterim
 
Katılım
27 Eki 2015
Mesajlar
126
Geçen 3 ışıkta birlikte kalktık tabi ben zorlamadım rodajdan ötürü yine de 120 ile giderken adam önümde uzuyor ne kask var ne gözlük gözüne hiç mi bişey kaçmıyor :) sırf bu yüzden 600 cc düşünür oldum motorda kalıp var gel gör bi cg ye geçilmek utanç kaynağı olur :)
 
Katılım
10 Nis 2016
Mesajlar
110
Abi o seni geçen eleman 5 bin liralık motorla 50 bin liralık motoru tokatlıyorsa h2r ile 500 km hız yapar kenan sofuoğlu hikaye olur :D bu arada rekoru kıracak 400 km/h rekorunu köprüde yapacakmış allah kaza bela vermesin hiçbirimize
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba

Bana hep apacilik gibi gelirdi de. Son zamanlarda inanılmaz değişti düşüncelerim..sebebi ise cg kullanan bir arkadaş edinmem:)))

Kendisi üstelik kardeşimin nişanlısının kardeşi :) o da apacice aynasiz, apacice motorun uzerine yatip adana hatay taraflarinda hiz denemeleri yapıyor. Bana sanırım alışkanlık yaptı. Üstelik artık.... cg kullanan ve bu tarz hareketlere girenlerin kendi zevki keyfi saygı duymak lazım diye dusunuyorum artık .
Belki daha cok maddiyati olsa farklı olurdu. Yapabildiği budur belki de .
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Ben o hıza nasıl çıktıklarından ziyade,nasıl durduklarını merak ediyorum.

Kısacası duramıyorlar yani :D

Abi o seni geçen eleman 5 bin liralık motorla 50 bin liralık motoru tokatlıyorsa h2r ile 500 km hız yapar kenan sofuoğlu hikaye olur :D bu arada rekoru kıracak 400 km/h rekorunu köprüde yapacakmış allah kaza bela vermesin hiçbirimize

Beni gecen eleman xv535 le giderken tokatladi da ne biliyim garip ya adam bildigin koydu geçti zaten 50.000 + makinayla giderken tokatlasa çeker saga yakarim acik ve net intihar sebebi :) :)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Merhaba

Bana hep apacilik gibi gelirdi de. Son zamanlarda inanılmaz değişti düşüncelerim..sebebi ise cg kullanan bir arkadaş edinmem:)))

Kendisi üstelik kardeşimin nişanlısının kardeşi :) o da apacice aynasiz, apacice motorun uzerine yatip adana hatay taraflarinda hiz denemeleri yapıyor. Bana sanırım alışkanlık yaptı. Üstelik artık.... cg kullanan ve bu tarz hareketlere girenlerin kendi zevki keyfi saygı duymak lazım diye dusunuyorum artık .
Belki daha cok maddiyati olsa farklı olurdu. Yapabildiği budur belki de .

Saygı duyulacak hiç bir yanı yok şehir içinde trafikte ki insanların hayatını riske atacak hızlara çıkan hiç bir motosikletliye saygı yok
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
bendede var cglere ilgi modifiyeleri egzozlari felan cok guzel hosuma gidiyor ama ekipmansiz gercekten intihar . ama bazilari hakkini veriyor ekipmanli disk frenli felan :)
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Ben o hıza nasıl çıktıklarından ziyade,nasıl durduklarını merak ediyorum.

Kısacası duramıyorlar yani :D

Abi o seni geçen eleman 5 bin liralık motorla 50 bin liralık motoru tokatlıyorsa h2r ile 500 km hız yapar kenan sofuoğlu hikaye olur :D bu arada rekoru kıracak 400 km/h rekorunu köprüde yapacakmış allah kaza bela vermesin hiçbirimize

Merhaba

Bana hep apacilik gibi gelirdi de. Son zamanlarda inanılmaz değişti düşüncelerim..sebebi ise cg kullanan bir arkadaş edinmem:)))

Kendisi üstelik kardeşimin nişanlısının kardeşi :) o da apacice aynasiz, apacice motorun uzerine yatip adana hatay taraflarinda hiz denemeleri yapıyor. Bana sanırım alışkanlık yaptı. Üstelik artık.... cg kullanan ve bu tarz hareketlere girenlerin kendi zevki keyfi saygı duymak lazım diye dusunuyorum artık .
Belki daha cok maddiyati olsa farklı olurdu. Yapabildiği budur belki de .

Tabiki insanlarin bütçesine göre motora binmesine saygi duyuyorum ki gidonu bir kez tutup bir kez gücü hisseden insan birakamiyor ama herseyin bir sınırı var insan cani bu kadar ucuz olmamali
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
67
Ben o hıza nasıl çıktıklarından ziyade,nasıl durduklarını merak ediyorum.

Kısacası duramıyorlar yani :D

Abi o seni geçen eleman 5 bin liralık motorla 50 bin liralık motoru tokatlıyorsa h2r ile 500 km hız yapar kenan sofuoğlu hikaye olur :D bu arada rekoru kıracak 400 km/h rekorunu köprüde yapacakmış allah kaza bela vermesin hiçbirimize

bendede var cglere ilgi modifiyeleri egzozlari felan cok guzel hosuma gidiyor ama ekipmansiz gercekten intihar . ama bazilari hakkini veriyor ekipmanli disk frenli felan :)

Allah rahmet eylesin forumdan bilginozi kardesimiz 600rr abs ile vefaat etti ki bahsettigimiz makinalar cg cg cg cg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst