- Konu Yazar
- #61
İnanmayanlar vardı demek istediğimiz bu işte.Ekipmana güvenliğe bakmayın tartıştığımız konu o değil.Adam diyor cg hayatta 170 180 yapmaz.Ben kanıtlıyorum 170 180 yaptığını ya ibre bozuk onun diyor.Sonrada cbr 250 yle falan yapılan yarışları atıyorum. Bu seferde ya tamam o hızları görüyoda durabilecek mi o motor diyor.Sinir ediyolar abi burda tartıştığımız konu güvenliği değilki gerçekten o hızı yapıp yapmadığı.Arkadaşımızında gördüğü gibi gerçekten bu hızları cgler yapabiliyor.
Kimse yapmadigini iddaa etmedi burda dikkat edersen kime neyi kanitlamaya calisiyosunuz anlamiyorum ki
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
Tek mobilet 170 yapıyor.Ustamız Kelle memet, diyaloglar çok komik.:mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=WFljDWi9JIE
Bi kayış koparsa kelle memet ve Yarışçılari öbür tarafta 2 kafa mobilet yaparlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
1400 kg araba... Beton mixerinin ağırlığı ile bir değil şimdi![]()
Ama bahsettigin beton mikserinin de motor hacmi o arabayla bir degil simdi