- Konu Yazar
- #21
Ben o hıza nasıl çıktıklarından ziyade,nasıl durduklarını merak ediyorum.
Fotoğraflarını kendince yorumlarını ayrı konu dahilinde kapsamlı şekilde bekleriz artık
Hocam imzama yöremden bi şive katmasam olmazdı incesi orda ayükün nü:cherry:
Kardesim benim tabiki neden olmasin fotoğrafli konu açarım tabiki ayrıca eğer yolun kusadasina düşerse beraber de gazlariz barlar sokağında barimiz var bi cayimizi kahvemizi icmeye gelirsin artik acik ve net benim sana davetimdir konaklaman da bana ait