Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
ybr den titreşimi az mı çok mu bende ybr var vibrasyonu rahatsiz edici degil cgde kullanmadim kullananlar varsa yorumlarini beklerim vibrasyon yçnünden hangisi iyi ybr titanin yaninda mercedes gibi kaliyo diyenler var

Ben hiç Ybr kullanmadım; kataloglarında yamaha motorun balansörüyle övünüp durur kullanıcılarıda tabii...
Ama ben 2 kıştır hala orjinal lastiklerim ve parçalarımla gezmekteyim sorunsuzca son devirlere kadar..Yani motoru alınca daha acaba hangi lastiği taksam bu yamaha iyi lastik bulamamış diye üzülmedim asla!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum yeni nick inle tekrar hoş geldin...Yaptığın değişikleri merakla bekliyorum...
Bende ufak bir iki değişiklik yapacağım; şimdilik depo üstü çanta ve topcase üzerine yolcu kaskı konabilecek bir stand yaptım...
Bu arada xt 600 ü yeni aldın herhalde hayırlı uğurlu olsun!Önceden bahsettiğin gibi titanı 2, motor olarak tutup satmadığına da sevindim kendine iyi bak...
Bende senin stantı merak ettim doğrusu fotoğrafını eklersen sevinirim. Hayırlı olsun mesajın içinde teşekkğr ederim daha iyisi senin olur inşallah tabi Titanında elinde kalmak şartıyla
ybr den titreşimi az mı çok mu bende ybr var vibrasyonu rahatsiz edici degil cgde kullanmadim kullananlar varsa yorumlarini beklerim vibrasyon yçnünden hangisi iyi ybr titanin yaninda mercedes gibi kaliyo diyenler var
Bende hiç YBR kullanmadım ama Titanında vibrasyonu beni rahtsız etmiyor. Yaz kış her koşuldada biniyorum sorunda çıkartmıyor. Kaldıki benim Titan sanırım daha önce kurye kullanımında kullanılmış ve oldukçada hor kullanılmış bir makine olmasına rağmen :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bakalim ybr yi eskitebilirsem buseferki tercihim bi cg olacak yada cbf 150 de olabilir cbf dede ayaktan mars yok ama sorun olmaz galiba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedemek boynumuzun borcu bugün bende 2004 es aldım hayırlı olsuna gelirsiniz artık
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza, bela vermesin, keyifle binmeni dilerim. Tatlıları ısmarlarsan geliriz hayırlı olsuna :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
11,5 beygir :wiinkk: gayet yeterli
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Kullanım kitapçığı sayfa 107:
Sıkıştırma oranı: 9,5x1mm,
Azami güç: 12,3Hp(9,2kw), 8,250rpmm
Azami tork: 1,00 kgfm 7,500 rpm
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bişey dediğim yokda gecende bizim cglnın şeylerini karıştırırken birde ne goreyım 2005 katalogunda titanla cgl yenı diye gosteriliyor orda titan
motor:hava sogutmalı ohv tek silindir
silindir hacmi:1234cm3
maxgüç:12.5@8250
max tork:9.8Nm
şanzıman:5vites
sele yuksekliği:781mm
yerden acıklık:173mm
yakıt deposu:13lt(2lt yedek)
agırlık:114kg
yazıyorda şaşırdım valla renkler ise kırmızı mavi yeşil gumus fiyat ise:3100 babamda cok aradı bu motoru ama bulamadı ankara adana konya heryeri aradık yoktu sonra cgl aldıl nasip
ayrıca ohv motor nasıl oluyor ne oluyor ozelliği ne
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
Arka lastiği,hava filtresi(40000km oldu değiştirmedim,hiç bi problem yok ama yinede değişmesi iyi olur die düşündüm),buji ve yağı değiştirmek istiyorum,servis olarak da şirinevler hondayı düşündüm,fiyat konusunda bi şey söleyebilir misiniz?(arka fren çubuğuda baya paslı,pek hoş durmuyor onu da değiştirebilir miyiz acaba?)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Arka lastiği,hava filtresi(40000km oldu değiştirmedim,hiç bi problem yok ama yinede değişmesi iyi olur die düşündüm),buji ve yağı değiştirmek istiyorum,servis olarak da şirinevler hondayı düşündüm,fiyat konusunda bi şey söleyebilir misiniz?(arka fren çubuğuda baya paslı,pek hoş durmuyor onu da değiştirebilir miyiz acaba?)

Sadece hava filtresine servis 35 lira fatura kesti ama 8 liraya yan sanayiside var sen bilirsin patron...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Daha öncede seyretmiştim ama yeni fark ettim ki bunun eksozu nerde yaw???:p:p:p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bende senin stantı merak ettim doğrusu fotoğrafını eklersen sevinirim. Hayırlı olsun mesajın içinde teşekkğr ederim daha iyisi senin olur inşallah tabi Titanında elinde kalmak şartıyla

:

grnt012qt9.jpg

Yolcu kaskını taşımayla ilgili sıkıntı çekiyordum..Fotoda daha önce taşıdığım yerde yanda asılı ama normalde topcase üzerinde duruyor ahtapot lastikle...
Bu arada şimdilik son hali bu motorun dahası da olacak inşallah...:cat:
Selamlar...
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
6
buyrun beyler buda titanın turbo suymuş herif 3 . viteste tekere kalkıyo


http://www.youtube.com/watch?v=Wd4OdpQNPlU&feature=related

teker falan yapmıo adam paso vıraj donuyo yeme bızı hocam

Ben hiç Ybr kullanmadım; kataloglarında yamaha motorun balansörüyle övünüp durur kullanıcılarıda tabii...
Ama ben 2 kıştır hala orjinal lastiklerim ve parçalarımla gezmekteyim sorunsuzca son devirlere kadar..Yani motoru alınca daha acaba hangi lastiği taksam bu yamaha iyi lastik bulamamış diye üzülmedim asla!

benım ybr de vardı tıtanda cgl de ucunude kullandım ve hala en memnun oldugum tıtan cgl acaıp sekılde tıtrıo ve yol tutusu o kadar ıyı değıl ybr gayet guzel gıdıo 130 gordum tıtremeyıde dıslısı dusukse asırı hızlarda tıtrıo ama normal yolda tıtreme falan yapmıo bı tek uzun yolda on dıslı ufakba yapar mesela benım tıtanın on dıslı ılk aldığımda 14 du asırı tıtrıodu 60 80 le cok tıtrıodu ama sımdı on dıslıyı 17 yaptım ne tıtreme var ne bıse kopekgıbıde kacıyo yolda cbf 150 kafa tutuo trafıkte zaten yetısemıolar
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Kardeş cbf 150 bana kafa tutamıyor ki :p..
ybr yi yanaştırmam uzarım:p
Orjinal haliyle de diğer orjinal modellere taş çıkarır...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst