Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Keyifli sürüşler olsun:) Sende benim gibi enduro tarz isteyipte parası yetmeyen biri misin yoksa??:) Titan çok ihtiyaca cevap verebiliyo kimbilir?:)
Asıl istedeğim makine BMW f 650inşallah önümüzdeki yaza oda olacak. Ama titanımı F 650 yi aldığım zaman bile satmayı düşünmüyorum. Çünki gerçekten çok keyifli bir makine. Tanıdıkça tadını daha iyi çıkartıyorum. Beni hiç üzmeyeceğe benziyor. Çok iyi anlaşıyoruz mavilimle :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Belki bende 1-2 sene içinde son kasalarından almayı düşünüyorum. Sağlamlığı dillere destan... :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
cg satışı şu anda da olması lazım..:silent:

bence en kralı Titan Deluxe.:santa:


Sitesinde de Honda Beat i Lead olarak gösteriyo..herhalde türkiye ye beat olarak geldi.:):silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
1997 model kmsini hatırlamadığım Titan'ımı yaklaşık 10.000 km kullandım :) belki 30-40 kere aydın-tire arası gidip gelmişimdir,aydın-bodrum yolculuğumda oldu,vibrasyonu biraz fazla ama alışana kadar rahatsız ediyor,kullanımı özellikle eksoz sesi çok doyurucu,benim sahip olduğum ilk vitesli motosiklet olduğu için bende yeri çok ayrıdır.120km sürati meyilli yolda yapıyordu,çekişi falan çok iyiydi,hey gidi günler
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Arkadaşlar Titan sewerler...
Dün bayileri eldiven için gezerken bayinin birinde Titana uyumlu iridyumlu buji buldum (NGK) Bir sene evvelinde Bursa yı alt üst edipte bulamadığım şeyi denk geldi buldum..
Bu sabahta henüz 1000 km kullanmış olduğum bujimi söküp yeni bujiyi taktım..Bütün gün gezdim denedim aralarındaki fiyat farkının hikmetini aradım:)
İçinde önceden kattığım bir miktar yağ vede farklı istasyondan aldığım bozuk kalitede ki benzin olan depomla dahi yaptığım test sonuçları bence harika..
Çok hoşuma gitiiğini belirtmeliyim..Sarsıntıyı ve bağırmayı kesip sıradışı bir serilik yakaladı...Rampalar tatlı (ki zaten rampa sorunum yoktu ama sarsıntısız devirlenme ve farkında olmadan red line lar yaşadım kesici devreye girdiğinde değiştirdim çokkez vitesi) Alışmam lazım motor yeniden doğdu...
Merak edenler için maliyeti 25 YTL
Bujinin yağlandığında zımparaladığımız kömür kısmı yerinde daha ince tığ gibi sivri bişi var (iridyum o oluyomuş sanırsam)
Ne kadar kullanırım bilmiyorum ben 5000 de bir yeni buji alırdım ve buna yaklaşık 4 buji parası verdim..Üstelik iridyumun özelliği 9000 derece ısıya dayanabilmesiymiş..Ucundaki şase tırnağı eriyip bitmedikçe kullanmayı düşünüyorum...
Saygılar...:)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ngk 5 ytl arkadaşlar çok sayıda var burada yağlı benzini bile ateşliyo hız 120 lere geliyo :D alanyanın en hızlısıyım :D varsa daha hızlısı gelsın 5 km yi sabah işe giderken 4 5 dk da giriyom sanayiye :D.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Benimde bujimi değiştirme zamanı gelmişti bende deneyeceğim bu ngk yı teşekkürler arkadaşlar :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
ngk 5 ytl arkadaşlar çok sayıda var burada yağlı benzini bile ateşliyo hız 120 lere geliyo :D alanyanın en hızlısıyım :D varsa daha hızlısı gelsın 5 km yi sabah işe giderken 4 5 dk da giriyom sanayiye :D.
NGK nın orjinali 7 YTL tamamda biz iridyum buji olayını açtık...Sen ne zekisin öyle yağlı benzini bile ateşlediğini bilirmişsin...
Ben o sanayiye 3 dakkada gireceğime iddaya varım:p:p:p:p
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
nette baktım ngk titan için iridium buji kodu DR8ESIX fiyatı 34 YTL bugün bakacağım piyasadaki fiyatına
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
ışık tan başka bişey yok bu sanayiye giderken sen gelsen 20 dk da zor girersin. zuhah.zorda kaldım yağlı benzin döktüm motora yine çalıştı yaktı.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Arkadaşlar Titan sewerler...
Dün bayileri eldiven için gezerken bayinin birinde Titana uyumlu iridyumlu buji buldum (NGK) Bir sene evvelinde Bursa yı alt üst edipte bulamadığım şeyi denk geldi buldum..
Bu sabahta henüz 1000 km kullanmış olduğum bujimi söküp yeni bujiyi taktım..Bütün gün gezdim denedim aralarındaki fiyat farkının hikmetini aradım:)
İçinde önceden kattığım bir miktar yağ vede farklı istasyondan aldığım bozuk kalitede ki benzin olan depomla dahi yaptığım test sonuçları bence harika..
Çok hoşuma gitiiğini belirtmeliyim..Sarsıntıyı ve bağırmayı kesip sıradışı bir serilik yakaladı...Rampalar tatlı (ki zaten rampa sorunum yoktu ama sarsıntısız devirlenme ve farkında olmadan red line lar yaşadım kesici devreye girdiğinde değiştirdim çokkez vitesi) Alışmam lazım motor yeniden doğdu...
Merak edenler için maliyeti 25 YTL
Bujinin yağlandığında zımparaladığımız kömür kısmı yerinde daha ince tığ gibi sivri bişi var (iridyum o oluyomuş sanırsam)
Ne kadar kullanırım bilmiyorum ben 5000 de bir yeni buji alırdım ve buna yaklaşık 4 buji parası verdim..Üstelik iridyumun özelliği 9000 derece ısıya dayanabilmesiymiş..Ucundaki şase tırnağı eriyip bitmedikçe kullanmayı düşünüyorum...
Saygılar...:)
Biz zaten zevkine yağ katarız depoya o zaman daha iyi teker yapıyo :p :):D
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
57
titana naparsan yap bozulmam kırılmam diyor o kadar saglam makina çok seviyorum titanımı o bnm hayatım:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Ben iki gün önce hesapladım: şehir içi kullanım-200km-21ytl
Motoru ısıtmak için zaman ve benzin harcıyorum her çalıştırmada ama kıyamıyorum :(
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
ben 20 YTL benzinle ortama 250 km yol yapıyorum. 100 km de ortalama 2,6-2,7 lt benzin tüketimi demektir. Tabi yazın biraz daha düşer diye umut ediyorum
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
titan kullanip yorumlarini yazanlara baktiktan sonra titan'in nasil saglam bi makina oldugunu bir kez daha anladim,hic kotu bir yorum yapilmamis,Titan bunu kat kat hakediyo zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst