[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
aaa kuzu sendemi burdaydın:cyclopsan
ben şey demek istedim:p
alayını derken, hep beraber gideriz:p
anadolu yakası yani:p
buluşup gideriz die şeyettim:p
kıvıramadım galiba:queen:
sne gelceksen sadece kalbimi alır gelirim:cherry:
ahanda kıvırdım:queen:

GKN varsa ben yokum ama alayıyla birlikte geliosa ben varım bide geri donmek için adam lazım km var and yakasından??
(aYe'yi saymıom bn yarı yola varmadan adam evde geyige dalar bu hızla:p)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün gece 12'ye kadar dolaştık, dönüşte yollardaki buz yüzünden 1-2 kaza tehlikesi atlattım, yavaş gidiyim diyorum ama buzda bile dayanamıyorum 220-230 yapıyorum.

Ümmet abinin kahvaltısına sabah diye gelemedim çünkü o saatte uyanmam bile mucuze ama bu akşam saat'i olduğu için kesinlikle orda olucam:cat:

Yani motosiklet yerine arabayla gelirsem tatlısu motorcusu demek yok, döverin:p

aha da yakaladım gene hız yapmışsın:queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Kıvırma şimdi :p :p

Bana çok deli bi hatun dedin :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
:queen::queen:
Kıvırma şimdi :p :p

Bana çok deli bi hatun dedin :queen: :queen: :queen:

şşş sana gkn dan ne siparişi alıyorsun üle o paket servis elemanımı :queen:

deli derken delimaviliden bahsettim ben, o kuma zaten, tuçi kıskanmaz:p

garson sen şu siparişleri bi getir hele bakayım
:queen::queen:
bak bahşişin bol olacak
anladın sen onu

hehehe gKn çaktırmadan bişiler çeviriyo bu aralar zati:)

aramıza girme kuzu pls :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
:queen::queen:

şşş sana gkn dan ne siparişi alıyorsun üle o paket servis elemanımı :queen:

Bana evlere, her yere servis yapabileceğini söyledi :queen:
Hatta 30dk içinde gelmez ve soğuk gelirse, bi dahaki siparişte 2 tane getircekmiş sıcak :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Bana evlere, her yere servis yapabileceğini söyledi :queen:
Hatta 30dk içinde gelmez ve soğuk gelirse, bi dahaki siparişte 2 tane getircekmiş sıcak :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

o terfi etti artık garsonn o havalar soğuk olduğu için onu iç mekana almışlar
o artık sıcak yerde çalışıyor :queen::queen:
artık şiparişe emin cıkabilir :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hehehe gKn çaktırmadan bişiler çeviriyo bu aralar zati:)

çaktırmadan çevirmek serbest deilmi zuzu:)
ben çaktırmamaya çalışıp basılanlardan deilim:queen:

delidir ama işini bilir:p

GKN varsa ben yokum ama alayıyla birlikte geliosa ben varım bide geri donmek için adam lazım km var and yakasından??
(aYe'yi saymıom bn yarı yola varmadan adam evde geyige dalar bu hızla:p)

alayıyla gelicem ama babayı alıp döncem:) beraber döncez dimi moruk:p

Kıvırma şimdi :p :p

Bana çok deli bi hatun dedin :queen: :queen: :queen:

efet, hatun demeyince kızıo delimavili, sakın erkek yada erkekimsi deme:queen:

:queen::queen:

şşş sana gkn dan ne siparişi alıyorsun üle o paket servis elemanımı :queen:



garson sen şu siparişleri bi getir hele bakayım
:queen::queen:
bak bahşişin bol olacak
anladın sen onu

aramıza girme kuzu pls :queen:

abi siparişleri getirdim zili çaldım bi adam çıktı mesaide dedi:queen:
Bana evlere, her yere servis yapabileceğini söyledi :queen:
Hatta 30dk içinde gelmez ve soğuk gelirse, bi dahaki siparişte 2 tane getircekmiş sıcak :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

delimavili olm şuna menüden bahsetsene özelden yada msnden, illa isterse ben sifonu çeker yollarım:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
gkn menüden bahsettim ona
:queen:
ben tek kullanımlık deilim looo :p
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar iyi düşünmüşsünüz şehir dışında olmazsam yanınızda olmaktan mutluluk duyacağım
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gkn menüden bahsettim ona
:queen:
ben tek kullanımlık deilim looo :p

menüyü beyenmiş
abi ataköyde gideceğimiz yerde kızartabilirmiyiz diyo ateşte bunnardan:queen:

sen tek kullanımlıksın tabi, seni aldığımda paketinin üstünde öle yazıodu:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst