[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
biri bilmeyen mi dedi? burda burda :mrgreen: yaptığın benzetimde çok iddialısın tmm ataköye gelip sorucam eğer bulamazsam bi çay ısmarlarsın artık, e malum bulamazsam aricam bi dünya bu soğukta :mrgreen:

heheheh anlaştık ama eger bulurda ben haklı çıkarsam caylar senden o zaman ( az tilki degilim valla ):queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ben biliorum yeri söylemem ama ::):)
deli mavili bey götürdü bi kere bizi onun evine çok yakın nedense orayı seçmiş:)
ohh ne güzel valla bende bizim mahallenin kahvesinde bi buluşma ayarlicam çaylar şirketten hemide :mrgreen:

heheheh anlaştık ama eger bulurda ben haklı çıkarsam caylar senden o zaman ( az tilki degilim valla ):queen::queen:

yok senin önerini beğenmedim ben kendim arar bulurum :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ordayım inşallah, evimin dibindeki buluşmaya katılmaz olurmuyum :cat:

Ay Lav Yu eMTi :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
kemal abi benide ekle bende busefer ordayım ama bi harita koyda yeri anlayalım görüşürüz
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohoo bu saat bana hiç uymaz bırde ataköy :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hava şartları izin verirse işten direk oraya gelirim inş güzel olur
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Harita 3. Sayfadadır...
Yanlış harita çizdiğim için özür dilerim :p ben başka bi yer tarif etmişim :queen:

3. sayfaya alalım sizi :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
haluk kardesim biz topkapıdan avcıları mrk edioduk:p
ayrıca sahil yolundan nasıl gelinio bide yeşil yol ne kırmızı yol ne:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
D C R paşam kuğulu/ dostlar parkı değil kavaklı park olacak o adres yanlış ::queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yeşil: yol motorsuz gelicekler için :p metroyla veya minübüs otobüs vasıtasıyla gelicekler için olan renk :p hemen şirinevler köprüsünü geçip salıcaklar kendilerini aşşağı :p

Kırmızı: Motosiklet ile gelicekler için :p


Topkapı tarafından geliceklerde yine aynı şekilde bu yolu izleyecekler...
E-5 ten giderken, Bahçelievlerde bulunan Kadir Has, GOLD bilgisayar mağasını geçtikten sonra sağ şeride doğru yanaşın ataköy tabelasını görüceksiniz ordan girin yukarıdaki yolu izleyin :) isterseniz onunda haritasını yapiim ama çok kolay aslında E-5'te giderken Ataköye sapıpıcaksınız :p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
D C R paşam kuğulu/ dostlar parkı değil kavaklı park olacak o adres yanlış ::queen:

hadi yaw :silent: 5. kısımdakimi :silent: :silent: :silent: :silent:

abi bilmiyodum karıştırdım çok özür dilerim :silent: ama abi orası çok kötü ya :cyclopsan
çocuk parkı falan var önünde :pale: burası bence çok güzel :silent: nargileside güzel

yinede siz bilirsiniz değiştiriyimmi haritayı ?
Yoksa bu adresteki yeremi gidelim ?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dün gece tescil ettik onayladık artık sana tatlı su motorcusu denmez :queen: arabalar gidemiyordu nerdeyse, ne buz yapmıştı :cherry:

Ahanda komtan'ın kalite kontrol onayından geçip tescillendim:cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
kemalll yaaa finallerim var hafasonuna alsana şunuuuuuuu

seni bekliyoruz cilve yapma :queen::queen:

geleceğim.11 14 17 20 23 26

gel abi sende orasıda iyi bir ortam :cat:

Dün gece 12'ye kadar dolaştık, dönüşte yollardaki buz yüzünden 1-2 kaza tehlikesi atlattım, yavaş gidiyim diyorum ama buzda bile dayanamıyorum 220-230 yapıyorum.

Ümmet abinin kahvaltısına sabah diye gelemedim çünkü o saatte uyanmam bile mucuze ama bu akşam saat'i olduğu için kesinlikle orda olucam:cat:

Yani motosiklet yerine arabayla gelirsem tatlısu motorcusu demek yok, döverin:p

fark etmez murat arabayla gelirsen sana murat bey derler karizman artar :wiinkk:

güzel güzel ateş de var ortada:)

ateşin güzelliğinide kaptın hemen de odunları sana kırdıracagım :bounce:

hava şartları izin verirse işten direk oraya gelirim inş güzel olur

beklerim sayın abim :wiinkk:

kemal abi benide ekle bende busefer ordayım ama bi harita koyda yeri anlayalım görüşürüz[/QUOT

ekledim kardeşim senide bekliyoruzz
dedim hafta içi olsun degişiklik olsun diye :wiinkk:

Ordayım inşallah, evimin dibindeki buluşmaya katılmaz olurmuyum :cat:

Ay Lav Yu eMTi :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

zati seni o yüzden düşündüm çayları begenmeyen olursa sen ısmarlarsın :queen:

Ben bisikletle gidicem, iki teker nede olsa :)

Bu arada benim motor çalışmıyo, hazır gelmişken itersinizde çalıştırırım :)

ikinizde bisiklet ile gelin daha iyi olur nede olsa iki teker :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Kemal abi, ben haritada "Eski Dostlar Parkı" nı tarif etmişim :silent:
Kavaklı park ile karıştırdım...

Abi "Eski Dostlar Parkı" ulaşım yönünden daha kolay olur diye düşünüyorum ?
Motorsuz gelenler, Kavaklı parka gitmek için o yeşille gösterdiğim yerden taa nereye kadar yürüyecekler :cyclopsan
Parkı değiştirsekmi ?
Yoksa kavaklı parktamı buluşalım ? Harita yapayım ona göre ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst