- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #41
Kemal abi, ben haritada "Eski Dostlar Parkı" nı tarif etmişim :silent:
Kavaklı park ile karıştırdım...
Abi "Eski Dostlar Parkı" ulaşım yönünden daha kolay olur diye düşünüyorum ?
Motorsuz gelenler, Kavaklı parka gitmek için o yeşille gösterdiğim yerden taa nereye kadar yürüyecekler :cyclopsan
Parkı değiştirsekmi ?
Yoksa kavaklı parktamı buluşalım ? Harita yapayım ona göre ?
kavaklı olarak haritayı düzeltirsen sevinirim :cat: