[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Kemal abi, ben haritada "Eski Dostlar Parkı" nı tarif etmişim :silent:
Kavaklı park ile karıştırdım...

Abi "Eski Dostlar Parkı" ulaşım yönünden daha kolay olur diye düşünüyorum ?
Motorsuz gelenler, Kavaklı parka gitmek için o yeşille gösterdiğim yerden taa nereye kadar yürüyecekler :cyclopsan
Parkı değiştirsekmi ?
Yoksa kavaklı parktamı buluşalım ? Harita yapayım ona göre ?

kavaklı olarak haritayı düzeltirsen sevinirim :cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
abi tam bende yapmıştım ya puff :p

:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
dreal eline sağlık dcr geç kaldı ama olsun onada bi ceza veririz artık :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
E-5 Üzerinden gelicekler için:
1...
9873T1.JPG

2...
5297T2.JPG


Sahil Yolundan Gelicekler için:

6002T3.JPG
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
hangi ev, sizin evmi, boşmu::winkwink::winkwink
anahtarları bırak git, yaşın tutmuyo senin:queen:

bizim ev yakın oraya :p ama çok ses çıkar :p resimdeki köprü altını görüosun dimi abi :queen: anladın sen onu :p

Hem ne yaşı abi yuhh yaş tutmasa ehliyet sınawına nası girerim, ayıpsın :queen:

Hem yaşa değil pistonlara bakıcaksın :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bizim ev yakın oraya :p ama çok ses çıkar :p resimdeki köprü altını görüosun dimi abi :queen: anladın sen onu :p

Hem ne yaşı abi yuhh yaş tutmasa ehliyet sınawına nası girerim, ayıpsın :queen:

Hem yaşa değil pistonlara bakıcaksın :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

senin pistonlarını yesin delimavili abin:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
edepsizzz.....
dimek öleeeee hımmm:mrgreen::salut:

aaa kuzu sendemi burdaydın:cyclopsan
ben şey demek istedim:p
alayını derken, hep beraber gideriz:p
anadolu yakası yani:p
buluşup gideriz die şeyettim:p
kıvıramadım galiba:queen:
sne gelceksen sadece kalbimi alır gelirim:cherry:
ahanda kıvırdım:queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
aaa kuzu sendemi burdaydın:cyclopsan
ben şey demek istedim:p
alayını derken, hep beraber gideriz:p
anadolu yakası yani:p
buluşup gideriz die şeyettim:p
kıvıramadım galiba:queen:
sne gelceksen sadece kalbimi alır gelirim:cherry:
ahanda kıvırdım:queen:

şşşşşşşşşş neler oluyor orada :queen:
ortalık karışmış burada :p
ben ne yaparım sizi şimdi orada (resimdeki yerde) :queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aaa kuzu sendemi burdaydın:cyclopsan
ben şey demek istedim:p
alayını derken, hep beraber gideriz:p
anadolu yakası yani:p
buluşup gideriz die şeyettim:p
kıvıramadım galiba:queen:
sne gelceksen sadece kalbimi alır gelirim:cherry:
ahanda kıvırdım:queen:

hadi kıvırdın gibim:cherry:
valla anlamam ben gözüm buralarda:bounce:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
aaa kuzu sendemi burdaydın:cyclopsan
ben şey demek istedim:p
alayını derken, hep beraber gideriz:p
anadolu yakası yani:p
buluşup gideriz die şeyettim:p
kıvıramadım galiba:queen:
sne gelceksen sadece kalbimi alır gelirim:cherry:
ahanda kıvırdım:queen:

öhhh bırak şimdi gökhan abi :silent:
5 dk önce MSN'de bana,
"Haluk anadoluda bi hatun var deli bişey kardeşi senin olsun aslı benim"
demedinmi ? :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
öhhh bırak şimdi gökhan abi :silent:
5 dk önce MSN'de bana,
"Haluk anadoluda bi hatun var deli bişey kardeşi senin olsun aslı benim"
demedinmi ? :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

deli derken delimaviliden bahsettim ben, o kuma zaten, tuçi kıskanmaz:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst