[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
menüyü beyenmiş
abi ataköyde gideceğimiz yerde kızartabilirmiyiz diyo ateşte bunnardan:queen:

sen tek kullanımlıksın tabi, seni aldığımda paketinin üstünde öle yazıodu:queen::queen::queen:

ee menüyü kim hazırladı sanıyorsun koççum begenecek tabii :queen:
ateş gidecegimiz yerde bollll sen merak etme :queen:

ya sanırım gelemicem gibi gözüküyo:(:(:(

::angry2::::angry2::::ranntign::eviiil::
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
artık şiparişe emin cıkabilir :queen:

ya ben uslu uslu oturuyorum bi köşede beni niye katıyosunuz işin içine :mrgreen:


noluyongunuz:D:):):):)
finallerim var kardeşim.. dedik size

tuğçe final start anlamayız biz gelcen mutlaka baştan girdin bi kere listeye :p

Bela mısın bilader:p bırah peşimi:p

demek buzlu yolda 230 ha? görüşeceeez :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
buhafta kahvaltıyı şile yolunda yapıcaz açıkbüfe 6 ytl varmı gelen 20 km sonra şile ,birde şehir turu atarız.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya sabahtan ber, bi hocaya dert anlatıorum çektiğmi bilmiosunuz siz:)
aye gelirse alısa ordayım o zamna...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ya öyle nabız yokladım şimdilik yok bişey ben kandıraya gitçem zaten,motoru açayım biraz,hala 150 km yakışmıyor bana
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst