Aranızda olmayı isterdim arkadaşlar ancak işlerim sebebiyle katılamayacağım..
Hepinize bol muhabbetler ve iyi eğlenceler dilerim :cat:
dötancım özel bişeyler istermisiniz malum aşkında orda olcak:queen:
Deli Mavili kardeşim benim adım neye yazmıyo listede:cyclopsan
Bana sormana gerekmı var kanka yaa![]()
Arkadaşlar bu sabah seyitoğlunda yaptıgımız kahvaltıda bi karar aldık
09 ocak2008 saat 18:30 da ataköy kavaklı park ta buluşup sohbet etme
kararı aldık bir değişiklik olsun diye herkezi bekliyoruz ..
gelecek arkadaşlar
1- metin koca
2-fulish
3-aye+tugçe (tabi tugce gelirse)
4-jesse
5-emin arıkoglu
6-DCR
7-ümmet pertikan
8-ist burak
9-dreal
10-deli mavili
11-GKN (GÖKHAN)
12-berkforce
13-mrrhrmkpr
neden parantez içine alma gereği hissettin![]()
dötancım özel bişeyler istermisiniz malum aşkında orda olcak:queen:
Aranızda olmayı isterdim arkadaşlar ancak işlerim sebebiyle katılamayacağım..
Hepinize bol muhabbetler ve iyi eğlenceler dilerim :cat:
Adama bak gelemediğine üzülmüyoda aramızda olamadığına üzülüyo:queen:
olüm sen sus avukatın telini veririm yengeye
böle programlara çıkarsın
[YT]zlk5oKeNkIQ[/YT]
:queen::queen::queen:
:silent:unutmuşum seni abi kusura bakmayasın hemen düzeltiyorum ahada düzelttim :cat:
SANA bi jest yAptın bak adını büyük harfle yazdım..![]()
kanka beni çok mahcup ettin yaa..:salut:
ayıpsın o konuda üstüme yokturr :queen:
Benim adımıda eğik kıvırtan harflerlen yazarsan bende çoh mahçup olurum mavülü![]()
bak valla o resimler internete veririm bide yazarım altına msn yanarsın valla 10 avukatta kurtaramaz seni:queen:
Benim adımıda eğik kıvırtan harflerlen yazarsan bende çoh mahçup olurum mavülü![]()
ist burak yayınla oo resimleri izin serbest dötan hiç bişey yapamazz :![]()