[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Aranızda olmayı isterdim arkadaşlar ancak işlerim sebebiyle katılamayacağım..

Hepinize bol muhabbetler ve iyi eğlenceler dilerim :cat:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Deli Mavili kardeşim benim adım neye yazmıyo listede:cyclopsan
Bana sormana gerekmı var kanka yaa:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Deli Mavili kardeşim benim adım neye yazmıyo listede:cyclopsan
Bana sormana gerekmı var kanka yaa:)

:silent:unutmuşum seni abi kusura bakmayasın hemen düzeltiyorum ahada düzelttim :cat:
SANA bi jest yAptın bak adını büyük harfle yazdım..:)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Arkadaşlar bu sabah seyitoğlunda yaptıgımız kahvaltıda bi karar aldık
09 ocak2008 saat 18:30 da ataköy kavaklı park ta buluşup sohbet etme
kararı aldık bir değişiklik olsun diye herkezi bekliyoruz ..


gelecek arkadaşlar
1- metin koca
2-fulish
3-aye+tugçe (tabi tugce gelirse)
4-jesse
5-emin arıkoglu
6-DCR
7-ümmet pertikan
8-ist burak
9-dreal
10-deli mavili
11-GKN (GÖKHAN)
12-berkforce
13-mrrhrmkpr

neden parantez içine alma gereği hissettin:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aranızda olmayı isterdim arkadaşlar ancak işlerim sebebiyle katılamayacağım..

Hepinize bol muhabbetler ve iyi eğlenceler dilerim :cat:

Adama bak gelemediğine üzülmüyoda aramızda olamadığına üzülüyo:queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
dötan

bak valla o resimler internete veririm bide yazarım altına msn yanarsın valla 10 avukatta kurtaramaz seni:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Benim adımıda eğik kıvırtan harflerlen yazarsan bende çoh mahçup olurum mavülü:p

abi o harfleri bana gkn öğretmedi ii para kazandırıyor diye :queen::queen:
kıvıran harfler onun işimiş hadi iyi geceler yrn grşrz by:rendeer:

bak valla o resimler internete veririm bide yazarım altına msn yanarsın valla 10 avukatta kurtaramaz seni:queen:

o baskıyı pınar yaptı haberin yokmu
tuzcu hemende yetiştirdi buralara :queen::queen::queen:
ama gkn beni kurtarır benim iğilik melegim oo :queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst