- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #61
deli derken delimaviliden bahsettim ben, o kuma zaten, tuçi kıskanmaz![]()
delidir ama işini bilir
deli derken delimaviliden bahsettim ben, o kuma zaten, tuçi kıskanmaz![]()
aaa kuzu sendemi burdaydın:cyclopsan
ben şey demek istedim
alayını derken, hep beraber gideriz
anadolu yakası yani
buluşup gideriz die şeyettim
kıvıramadım galiba:queen:
sne gelceksen sadece kalbimi alır gelirim:cherry:
ahanda kıvırdım:queen:
Dün gece 12'ye kadar dolaştık, dönüşte yollardaki buz yüzünden 1-2 kaza tehlikesi atlattım, yavaş gidiyim diyorum ama buzda bile dayanamıyorum 220-230 yapıyorum.
Ümmet abinin kahvaltısına sabah diye gelemedim çünkü o saatte uyanmam bile mucuze ama bu akşam saat'i olduğu için kesinlikle orda olucam:cat:
Yani motosiklet yerine arabayla gelirsem tatlısu motorcusu demek yok, döverin![]()
Kıvırma şimdi![]()
Bana çok deli bi hatun dedin :queen: :queen: :queen:
deli derken delimaviliden bahsettim ben, o kuma zaten, tuçi kıskanmaz![]()
hehehe gKn çaktırmadan bişiler çeviriyo bu aralar zati![]()
:queen::queen:
şşş sana gkn dan ne siparişi alıyorsun üle o paket servis elemanımı :queen:
Bana evlere, her yere servis yapabileceğini söyledi :queen:
Hatta 30dk içinde gelmez ve soğuk gelirse, bi dahaki siparişte 2 tane getircekmiş sıcak :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
vayyy be şimdikde yuva yıkan olduk... kkemal beyy sen yokken ben vardım![]()
hehehe gKn çaktırmadan bişiler çeviriyo bu aralar zati![]()
delidir ama işini bilir![]()
GKN varsa ben yokum ama alayıyla birlikte geliosa ben varım bide geri donmek için adam lazım km var and yakasından??
(aYe'yi saymıom bn yarı yola varmadan adam evde geyige dalar bu hızla)
Kıvırma şimdi![]()
Bana çok deli bi hatun dedin :queen: :queen: :queen:
:queen::queen:
şşş sana gkn dan ne siparişi alıyorsun üle o paket servis elemanımı :queen:
garson sen şu siparişleri bi getir hele bakayım
:queen::queen:
bak bahşişin bol olacak
anladın sen onu
aramıza girme kuzu pls :queen:
Bana evlere, her yere servis yapabileceğini söyledi :queen:
Hatta 30dk içinde gelmez ve soğuk gelirse, bi dahaki siparişte 2 tane getircekmiş sıcak :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
vayyy be şimdikde yuva yıkan olduk... kkemal beyy sen yokken ben vardım![]()
hani beni kıskanmıyordun sen benden daha güzelsin gkn beni geçici olarak
yanına aldı :queen:
arkadaşlar iyi düşünmüşsünüz şehir dışında olmazsam yanınızda olmaktan mutluluk duyacağım
gkn menüden bahsettim ona
:queen:
ben tek kullanımlık deilim looo![]()
gkn menüden bahsettim ona
:queen:
ben tek kullanımlık deilim looo![]()
arkadaşlar iyi düşünmüşsünüz şehir dışında olmazsam yanınızda olmaktan mutluluk duyacağım
ya sanırım gelemicem gibi gözüküyo![]()