- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
nice senelere doğum günün kutlu olsun
dur yahu daha teklif etmedikki sadece ihtimal verdik :bounce:yeteninden kullan bence...bu modeller böle :queen::queen:
ihtimalleri cızayım; seekulum wa benüm. mıtlıyıhjohn travolta da sorsaydi, artcisi olmazdim..
hem zati sevmiyorum artci olmayi. kullanmayi seviyorum. :rendeer:
nice senelere doğum günün kutlu olsun
iyiki dogduuuuun nice senelereeee
Teşekkürler Kıllı
Teşekkür ederim, benim doğum günüm bitti. Yeterince şımardım
Artık İlhan'la Eyong'un topiclerine yazabilirsiniz![]()
Teşekkürler Kıllı
Teşekkür ederim, benim doğum günüm bitti. Yeterince şımardım
Artık İlhan'la Eyong'un topiclerine yazabilirsiniz![]()
rahmetli dedem de boyle yapardi. onu gormeye gittiimizde kendi uykusu geldi mi, butun aileyi toptan kişlardi![]()
Amaniiinnn beni benzete benzete rahmetli dedesine benzetmiş :queen:
Tamam uykum geldi hadi kış kış![]()
Amaniiinnn beni benzete benzete rahmetli dedesine benzetmiş :queen:
Tamam uykum geldi hadi kış kış![]()
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
koptum ya... yok yani, ben dedeme bayilirdim.. cok dogal bi adamdiondan benzettimdi..
Tamam öyleyse bende korktum, şimdi karakter olarak dedesine benzetti, fiziksel olarak da ninesine benzetirse yakalayıp döferim dedim :queen:
Tamam öyleyse bende korktum, şimdi karakter olarak dedesine benzetti, fiziksel olarak da ninesine benzetirse yakalayıp döferim dedim :queen:
hahaaayt... yolarim saclarini. kara çalı! :queen: