Doğum günün kutlu olsun Bambu canlısı

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
dur yahu daha teklif etmedikki sadece ihtimal verdik :bounce:yeteninden kullan bence...:p bu modeller böle :queen::queen:

ihtimalleri cızayım; seekulum wa benüm. mıtlıyıh:) john travolta da sorsaydi, artcisi olmazdim..

hem zati sevmiyorum artci olmayi. kullanmayi seviyorum. :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
iyiki dogduuuuun nice senelereeee

hediende burdaaa:p
oyunpil05208%5B1%5D.jpg
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
ihtimalleri cızayım; seekulum wa benüm. mıtlıyıh:) john travolta da sorsaydi, artcisi olmazdim..

hem zati sevmiyorum artci olmayi. kullanmayi seviyorum. :rendeer:

anadum tenk you miss :rendeer: aslında bayanların motor kullanmalarına arabada olduğu gibi motordada karşıyım beraberken ama sana yine bi ihtimal kullanmak konusunda güvenmeyi isterdim :queen: deeeermişiimmm :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Teşekkürler Kıllı :)



Teşekkür ederim, benim doğum günüm bitti. Yeterince şımardım :)

Artık İlhan'la Eyong'un topiclerine yazabilirsiniz :p

pampu...ben sana beğendiğim bir şarkıda daha armağan edip veda ediyorum...size doyum olmaz değil doydum artık be...:p

müzikalitemizde belli olsun arada...:cherry:


[YT]Rg1iEBWxVeQ[/YT]
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Teşekkürler Kıllı :)



Teşekkür ederim, benim doğum günüm bitti. Yeterince şımardım :)

Artık İlhan'la Eyong'un topiclerine yazabilirsiniz :p

rahmetli dedem de boyle yapardi. onu gormeye gittiimizde kendi uykusu geldi mi, butun aileyi toptan kişlardi:D:D
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Tamam öyleyse bende korktum, şimdi karakter olarak dedesine benzetti, fiziksel olarak da ninesine benzetirse yakalayıp döferim dedim :queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Amaniiinnn beni benzete benzete rahmetli dedesine benzetmiş :queen:

Tamam uykum geldi hadi kış kış :p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
koptum ya... yok yani, ben dedeme bayilirdim.. cok dogal bi adamdi:) ondan benzettimdi..

::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:

Tamam öyleyse bende korktum, şimdi karakter olarak dedesine benzetti, fiziksel olarak da ninesine benzetirse yakalayıp döferim dedim :queen:

zaten bu karakterlerle takıntılı :queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst