Doğum günün kutlu olsun Bambu canlısı

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Nice mutlu yıllara sağlık, mutluluk, huzur ve sevdiklerin ile beraber ulaşman dileklerim ile...

bithdayoy5.png


Doğum günün kutlu olsun :rendeer:

Daha önceden haberin olsa bi kedili çakmak alırdın demi:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Mete_han abi çok teşekkür ederim muhteşem bir hediye :p

maGma kedili çakmağımın gazı bitti, babam gaz doldurmaya çalıştı dolmuyormuş, çöpe attı :salut: Anladın sen onu, yenisini isterim :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Daha önceden haberin olsa bi kedili çakmak alırdın demi:queen::queen::queen:

Evvet aynen öyle sanıyorum, galiba, doğru tahmin kanımca :cat:

maGma kedili çakmağımın gazı bitti, babam gaz doldurmaya çalıştı dolmuyormuş, çöpe attı :salut: Anladın sen onu, yenisini isterim :mrgreen:

Mesaj alınmıştır, gereği yapılacaktır ve muktedir şöbiyet olun efem :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Evvet aynen öyle sanıyorum, galiba, doğru tahmin kanımca :cat:

Mesaj alınmıştır, gereği yapılacaktır ve muktedir şöbiyet olun efem :queen:

Kibar ol biraz, bambu ruhundan anla odun adam.:p

Önce şöyle şeyler ikram edicen güvenini kazanıcan:p

muzfc0.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
doğum günün kutlu olsun:rendeer: nice motorlu ve motorcu dostlu yıllara....
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Bu arada artık eşşekli pijamalı deilim, kedili pijamalıyım :p

Doğum günü hediyelerim olan kedili pijamalarım, kulaklarım üşümesin diye kullanacağım pembiş kulaklıklarımla ben :p

spa0013mfr6.jpg
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gee pisi pisii pisiiiii:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tippe bahhh:queen:
bu topice +18 yapalım, pijamalı fotolar falan:p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Bu arada artık eşşekli pijamalı deilim, kedili pijamalıyım :p

Doğum günü hediyelerim olan kedili pijamalarım, kulaklarım üşümesin diye kullanacağım pembiş kulaklıklarımla ben :p

spa0013mfr6.jpg

dikkat ettimde ojeler bile penbe ponpon kulaklıklarda açık penme terliklerde penbemi bambu bu ne penbelik böle :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst