Doğum günün kutlu olsun Bambu canlısı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Nice mutlu yıllar dilerim..:rendeer: Ayıp yaşa az kalmış :queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Doğum günün kutlu olsun...

wlm-birthday.png
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yeniyaşın sana mutluluk,huzur,sağlık ve hayalindeki motoru getirsin.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Doğum günün kutlu olsun..
Yeni yaşının sana güzellikler sunması dileğiyle.. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cezerye kişisi bu kadar büyük pastayı nasıl yer arkidiş...biraz küçültseydin...sayfa yapısı falan bırakmadın topikte...direkt tecavüz ettin valla sayfaya..:p

BAMBU seni tanımam etmem...yani adab-ı haşere kurallarına göre bi tepriği çok görmezük...:p

teprik...
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
29 nedir ki:) , Allah nice 70 li 80 li yaşlardada doğumgünü kutlamanı ve sağlıklı mutlu ,huzurlu ömürler yaşamanı nasip etsin..(Bu arada köy nersi:p)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
erkeklerden oyle yorumu pek az duyuyoruz da:) soyleyen de kemale ermis oluyo genelde diyordum, merak ettim o yusden:) Sen daha gencsin ama.

Erkek mi :) Ben mi :)

Ayyy çıldıriciiim avatarımı değiştiriyorum arkadaşlar. Yoksa bu dişiler beni rahat bırakmıycak :p

hapy börtdey tu you :silent::queen::queen:
Bambu her yaşın ayrı bi güzelliği vardır derler girme bunalıma daha bunun 30 zu var :queen:

Sağol By_DosT :)
Biliyorum, 29 yaşının güzelliklerini yaşamaya hazırım, merakla bekliyorum :p

yeniyaşın sana mutluluk,huzur,sağlık ve hayalindeki motoru getirsin.

Getirdi zaten Ümmet abi :) Şu avatarımın altında yazan CBR125 doğum günü hediyem :)

Nice mutlu yıllar dilerim..:rendeer: Ayıp yaşa az kalmış :queen:
Teşekkürler Pınar. Yakında ayıp bi insan olucam :mrgreen:

doğum günün mübarek olsun efemm:cherry::rendeer:

Allah razı olsun mübarek kardeşim :)

Doğum günün kutlu olsun...

Teşekkürler viper_1 :)

İyiki doğdun bambu. Nice yıllara...

Sana da teşekkür ederim ELINT :)

doğum günün kutlu olsun nice mutlu seneler!!

Çok teşekkürler Marv :)

dogum günün kutlu olsun dostum nice mutlu senelere

Sağol Jesse, sana da teşekkür ederim :)

Doğum günün kutlu olsun..
Yeni yaşının sana güzellikler sunması dileğiyle.. :rendeer:

Modlarım beni şımartıyor :p Teşekkür ederim :)

Mutlu yıllar :rendeer:

Tenk yu Kimi :)
BAMBU seni tanımam etmem...yani adab-ı haşere kurallarına göre bi tepriği çok görmezük...:p

teprik...

Sağol Mete_han abisi :) adab-haşere kurallarına göre ben de sana teşekkür ederim :p

29 nedir ki:) , Allah nice 70 li 80 li yaşlardada doğumgünü kutlamanı ve sağlıklı mutlu ,huzurlu ömürler yaşamanı nasip etsin..(Bu arada köy nersi:p)

Sağol szr, köy Hatay'da. anne-baba öğretmen olduğundan hayatımız köylerde geçti :)

ne 29 mu...
Bambucuk bundann sonraaa banaaa abi diceksinnnn...tememmi...:p

Abi zaten abi diyodum :p

Mutlu yıllar pijamalı........:cherry:

Hayat seni hep güldürsün......:rendeer::rendeer:

Teşekkür ederim Gergerli abi, pijamalarımla çok mutluyum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
vaaayyy..:)
doğumgünün kutlu olsun...
Nice sağlıklı , mutlu yıllar dilerim...
Muri önceden davranmış açmış topici neysem artıkın:)
Yeni yaşın sana hep şans getirsin emi:cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Gergerli abisi aslında hiç eşşekli pijaması olmadı, bizi kandırıo:p

Eskiden vardı bi kerem :p
Annem şehirdeki pazardan alıp getirmişti, denedim küçük geldi biraz. Annem de küçük geldi bunu değiştirelim dedi. Yok yok tam oldu anne değiştirmeyelim diyip kolları ve bacak boyu kısa gelen eşşekli pijamamdan ayrılmamak için bin milyon takla atmıştım :p

Şimdi belki bir eşşekli pijamam yok ama eşşeim var, eskisinden daha mutluyum :cherry:

vaaayyy..:)
doğumgünün kutlu olsun...
Nice sağlıklı , mutlu yıllar dilerim...
Muri önceden davranmış açmış topici neysem artıkın:)
Yeni yaşın sana hep şans getirsin emi:cherry:

Teşekkür ederim Tuğçe :)

Zorla açtırdım topiği, msn'den baskı yaptım :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
A bana tuğçe demiş sonunda hihihi:)
ee erkek milleti biraz baskı yapmadan bişicik yapmıolar kankam muri hariç oolsun bari..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst