Nice mutlu yıllar dilerim..:rendeer: Ayıp yaşa az kalmış :queen:
29 nedir ki, Allah nice 70 li 80 li yaşlardada doğumgünü kutlamanı ve sağlıklı mutlu ,huzurlu ömürler yaşamanı nasip etsin..(Bu arada köy nersi
)
erkeklerden oyle yorumu pek az duyuyoruz dasoyleyen de kemale ermis oluyo genelde diyordum, merak ettim o yusden
Sen daha gencsin ama.
hapy börtdey tu you :silent::queen::queen:
Bambu her yaşın ayrı bi güzelliği vardır derler girme bunalıma daha bunun 30 zu var :queen:
yeniyaşın sana mutluluk,huzur,sağlık ve hayalindeki motoru getirsin.
Teşekkürler Pınar. Yakında ayıp bi insan olucam :mrgreen:Nice mutlu yıllar dilerim..:rendeer: Ayıp yaşa az kalmış :queen:
doğum günün mübarek olsun efemm:cherry::rendeer:
Doğum günün kutlu olsun...
İyiki doğdun bambu. Nice yıllara...
doğum günün kutlu olsun nice mutlu seneler!!
dogum günün kutlu olsun dostum nice mutlu senelere
Doğum günün kutlu olsun..
Yeni yaşının sana güzellikler sunması dileğiyle.. :rendeer:
Mutlu yıllar :rendeer:
BAMBU seni tanımam etmem...yani adab-ı haşere kurallarına göre bi tepriği çok görmezük...
teprik...
29 nedir ki, Allah nice 70 li 80 li yaşlardada doğumgünü kutlamanı ve sağlıklı mutlu ,huzurlu ömürler yaşamanı nasip etsin..(Bu arada köy nersi
)
ne 29 mu...
Bambucuk bundann sonraaa banaaa abi diceksinnnn...tememmi...![]()
Mutlu yıllar pijamalı........:cherry:
Hayat seni hep güldürsün......:rendeer::rendeer:
Teşekkür ederim Gergerli abi, pijamalarımla çok mutluyum![]()
Gergerli abisi aslında hiç eşşekli pijaması olmadı, bizi kandırıo![]()
vaaayyy..
doğumgünün kutlu olsun...
Nice sağlıklı , mutlu yıllar dilerim...
Muri önceden davranmış açmış topici neysem artıkın
Yeni yaşın sana hep şans getirsin emi:cherry: