Hadi doğum günün kutlu olsun madem
Nice senelere motorcu maymuş![]()
peeee bambu bile oglak burcuysa ben dogum tarıhımı degıstırcem senle aynı burc olmam hıh ::miiz:: gecenlerde bi topıcte bana senden oglak burcu olmaz dedı ve kactı :salut:
hadi bare acıdım her ne kadar benden erken dogsanda dogum gunun kutlu olsun:rendeer:
vışş
mutlu yıllar efendim
kaç oldunuz![]()
Nice senelere...
Doğum günün kutlu olsun...
Tenks
29 oldum:salut: Çok yaşlandım çoook her an orta yaş bunalımına girebilirimr:
Nice 29 yaşlara bambu
Artık sabaha kadar bu topice bakar durursun![]()
Ömür boyu mutlu ve sağlıklı seneler dilerim...
Daha çooook doğumgünlerine sevinçle başlarsınız inşallah...![]()
bi ayağın çukurda artıkiyiki doğdun eşşek pijamalı maymun
nice senelere:rendeer:
nice mutlu yillar diliyorum.
29 fazla degilki,ayrica aramizda 35ler var hemde mod![]()
Nice yillara bambu![]()
.
mutlu yıllar
![]()
nice mutlu yıllara sağlık,huzur,sevgiyle işallah
2008 sana bol şans getirsin :rendeer: :cat: :rendeer: :cat:
Şu boncuhların kurdelaların kremasına bulandığı pastayı görünce iyki ben doğmamışım dedim![]()
(pastayi ben de cok begendim. uffff..... sunun katmanlarina bak.. az cilek, az cikolata, az cilek, az cikolata, az cilek, az cikolata, salya, az cilek, az cikolata, salya, salya,...oyyşş)