Doğum günün kutlu olsun Bambu canlısı

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hadi doğum günün kutlu olsun madem:p

Nice senelere motorcu maymuş:p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
peeee bambu bile oglak burcuysa ben dogum tarıhımı degıstırcem senle aynı burc olmam hıh ::miiz:: gecenlerde bi topıcte bana senden oglak burcu olmaz dedı ve kactı :salut:
hadi bare acıdım her ne kadar benden erken dogsanda dogum gunun kutlu olsun :) :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
peeee bambu bile oglak burcuysa ben dogum tarıhımı degıstırcem senle aynı burc olmam hıh ::miiz:: gecenlerde bi topıcte bana senden oglak burcu olmaz dedı ve kactı :salut:
hadi bare acıdım her ne kadar benden erken dogsanda dogum gunun kutlu olsun :) :rendeer:

:cherry::cherry:
Teşekkür ederim. Bak benimle aynı burçta olduğun için kendinlen gurur duymalısın :p

vışş
mutlu yıllar efendim
kaç oldunuz:p

Tenks:)
29 oldum:salut: Çok yaşlandım çoook her an orta yaş bunalımına girebilirim :pr:

Nice senelere... :)

Doğum günün kutlu olsun...

Teşekkür ederim ErTech, senin de sayende aYe tarafından alınmış çok güzel bir doğum günü hediyem var :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice 29 yaşlara bambu :p

Artık sabaha kadar bu topice bakar durursun :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Ömür boyu mutlu ve sağlıklı seneler dilerim...
Daha çooook doğumgünlerine sevinçle başlarsınız inşallah... :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
nice mutlu yillar diliyorum.
29 fazla degilki,ayrica aramizda 35ler var hemde mod :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
mutlu yıllar :p

cicekyolla2776.jpg
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
nice mutlu yıllara sağlık,huzur,sevgiyle işallah
2008 sana bol şans getirsin :rendeer: :cat: :rendeer: :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Nice 29 yaşlara bambu :p

Artık sabaha kadar bu topice bakar durursun :p

Sağol Fulish:) Doğduğum gecenin aynısını yaşatmaya karar verdi sanırsam yukardaki, elektrikler gitti 2 saattir mum ışığında oturuyodum, tam uykuya dalıyodum ki...:cherry:

Ömür boyu mutlu ve sağlıklı seneler dilerim...
Daha çooook doğumgünlerine sevinçle başlarsınız inşallah... :)

Teşekkürler :rendeer:

bi ayağın çukurda artık:p iyiki doğdun eşşek pijamalı maymun:p nice senelere:rendeer:

Evet öyle ya :salut: Eşşekli pijamamla gömün beni :p

nice mutlu yillar diliyorum.
29 fazla degilki,ayrica aramizda 35ler var hemde mod :)

Ohhh rahatladım, benden yaşlılar da varmış :mrgreen:

Nice yillara bambu :)
.

Sağol Görkem :)

Çok manalı bir çiçek, teşekkür ederim sayın modum :p

nice mutlu yıllara sağlık,huzur,sevgiyle işallah
2008 sana bol şans getirsin :rendeer: :cat: :rendeer: :cat:

Teşekkürler jean, hepimize mutluluk getirsin 2008 :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Teşekkür ederim :) Pasta da nefis görünüyo :) Yaşımı da öğrendin mi, 29 :salut:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Şu boncuhların kurdelaların kremasına bulandığı pastayı görünce iyki ben doğmamışım dedim:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
erkeklerden oyle yorumu pek az duyuyoruz da:) soyleyen de kemale ermis oluyo genelde diyordum, merak ettim o yusden:) Sen daha gencsin ama.

hem en keyifli yaslar diil mi yau 29-30 lar?? colua cocua bulasma yaslari yeiiiiiiii:D

suppeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi hayat var onunde! hopla-zıpla biseler yap, sars kendini! ne uzulmesi! sacmalama, beni sinirlendirme!:)


(pastayi ben de cok begendim. uffff..... sunun katmanlarina bak.. az cilek, az cikolata, az cilek, az cikolata, az cilek, az cikolata, salya, az cilek, az cikolata, salya, salya,...oyyşş)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
hapy börtdey tu you :silent::queen::queen: pastada harika yav harbiden krıze gircem şimdi şekerim düşcek nerden bulursunuz böle şeyleri gece gece :queen:

Bambu her yaşın ayrı bi güzelliği vardır derler girme bunalıma daha bunun 30 zu var :queen:

(pastayi ben de cok begendim. uffff..... sunun katmanlarina bak.. az cilek, az cikolata, az cilek, az cikolata, az cilek, az cikolata, salya, az cilek, az cikolata, salya, salya,...oyyşş)

::156::::deliir::::deliir::::deliir::
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst