- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
seninle iş miş yapılmaz, burdan 2 salep al :queen:
ula sen xt 660'ı alınca hepimizi sattın, buna ne dicen :cherry:
hayır burdan al 2 salep!
olm ne alakası var satmakla tıntın viraj alıyosunuz biz hakkını verince one man show oluyo adımız
dielimki he sattım ne edicem sizle