Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
seninle iş miş yapılmaz, burdan 2 salep al :queen:

ula sen xt 660'ı alınca hepimizi sattın, buna ne dicen :cherry:

hayır burdan al 2 salep!
olm ne alakası var satmakla tıntın viraj alıyosunuz biz hakkını verince one man show oluyo adımız :p
dielimki he sattım ne edicem sizle :p motorun bilem yok senin :p motoruna göre adam seçtim mutluyum :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473

Hiçbiri benim motoruma benzemiyo :p
Full grenaj, mavi, 2004, artı mono kapaklı bi sv650s bulamazsa Burcu bi 600rr dan olacak :cherry:
Kız motoru senin kullandığına derler.. Rengi bi kere mavi benim motorumun hemide 194 kilo :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mavisi çirkin ki, siyahı güzel bunun:queen:

Mono kapak bende Burcu, adresi ver kargoliim, Pınarın kendisinde bile mono kapak yok:queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hayır burdan al 2 salep!
olm ne alakası var satmakla tıntın viraj alıyosunuz biz hakkını verince one man show oluyo adımız :p
dielimki he sattım ne edicem sizle :p motorun bilem yok senin :p motoruna göre adam seçtim mutluyum :p

motorum mu yok :mrgreen:

.otu .oklu fazer ile geldim geziye, otobana çıkınca kaçtın, döndün geri :queen:

F 650 gs ile geldim, yine yetişemedin :cherry:

sahibi olmasam da sıkı makinelerin kulanıcısıyım :p

bi ara da shadow ile ismaili yemiştim şehir içi :)


Hiçbiri benim motoruma benzemiyo :p
Full grenaj, mavi, 2004, artı mono kapaklı bi sv650s bulamazsa Burcu bi 600rr dan olacak :cherry:
Kız motoru senin kullandığına derler.. Rengi bi kere mavi benim motorumun hemide 194 kilo :p

yazık o motora, arada sırada bilen birilerine ver de redline yapsın, kendine gelsin motor, altında çüricek yawru :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
motorum mu yok :mrgreen:

.otu .oklu fazer ile geldim geziye, otobana çıkınca kaçtın, döndün geri :queen:

F 650 gs ile geldim, yine yetişemedin :cherry:

sahibi olmasam da sıkı makinelerin kulanıcısıyım :p

bi ara da shadow ile ismaili yemiştim şehir içi :)

el moturuyla hava yapma olm. Bende race ödünç alim seni geçim hava atim alala... yarın bi qün kendi emeğinle bi motor al ondan sonra gel :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ekliyorum : Fazerla geçtim diosun nası bi alaka bu :p bmw ile düz yolda geçiyosun doğru makine iyi sen deil :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Mavisi çirkin ki, siyahı güzel bunun:queen:

Mono kapak bende Burcu, adresi ver kargoliim, Pınarın kendisinde bile mono kapak yok:queen:
Hiçte bilem.. Motoru ilk gördüğünde rengine bitmiştin sen hem hatırlatırım :p
Mono kapağımı birine verirsen polisleri gönderirim adresine.. Eminyeti istismardan filan dolandırıcılık oluyomuş :queen:
yazık o motora, arada sırada bilen birilerine ver de redline yapsın, kendine gelsin motor, altında çüricek yawru :queen:
Canım İso sandın beni heralde sen :p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
el moturuyla hava yapma olm. Bende race ödünç alim seni geçim hava atim alala... yarın bi qün kendi emeğinle bi motor al ondan sonra gel :p

el motoru istediğim anda altımda olum, sen ona bak :mrgreen:


ekliyorum : Fazerla geçtim diosun nası bi alaka bu :p bmw ile düz yolda geçiyosun doğru makine iyi sen deil :p

fazerla geçtim demedim ki, kaçtın dedim.

iyi oku veya işine dön, sonra okur, cevap verirsin :queen:


Laa Pınarcım, honda bayiisine motorla hava atılırmı, sende hiç mi akıl yok, tereciye maydonos mu satacan:queen::queen::queen:

honda bayisinden çıktım,

3 aydır: kawasaki + hyosung + tgb bayisindeyim.
honda, suzuki ve yamaha da satıoz.

genelde büyük motorların sıfır ve 2. ellerini satıoz.



Motoshop Adana :p
Genel Müdürü :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
el motoru istediğim anda altımda olum, sen ona bak :mrgreen:




fazerla geçtim demedim ki, kaçtın dedim.

iyi oku veya işine dön, sonra okur, cevap verirsin :queen:




honda bayisinden çıktım,

3 aydır: kawasaki + hyosung + tgb bayisindeyim.
honda, suzuki ve yamaha da satıoz.

genelde büyük motorların sıfır ve 2. ellerini satıoz.



Motoshop Adana :p
Genel Müdürü :mrgreen:

deşifre ettirme kendini bana :p
viragodan başka motormu alabilion sanki motoshoptan :p
onu geçtim utanmadan bide tgb yazmış :p
5 gün kaldı kurtaracam seni bu hayattan burcu dayan :p
6 fingers + elma dilimi patates + bira yetkili bayisi olacaz:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tequ, senin motoru baba parasıyla aldığın söylentileri doğru mudur???:queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
el moturuyla hava yapma olm. Bende race ödünç alim seni geçim hava atim alala... yarın bi qün kendi emeğinle bi motor al ondan sonra gel :p

sen emeğinle mi aldın, baba-abla parasıyla mı?




ona bakılırsa bende araba var, sende yok :queen: aynı mantık yani :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Var tabii.. Emanette.. Benim pc de onda.. Şimdi benim pc imde mi yok yani ::miiz::

:cat:

Yediemin deposuna çevirdin beni, yarın işyerimi boşalt yoksa çöplerini kapının önüne koyarın:queen:

Tequ, senin motoru baba parasıyla aldığın söylentileri doğru mudur???:queen:

Baba parasıyla motor mu alınırmış, o parayla jeep alacan jeep :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tequ, senin motoru baba parasıyla aldığın söylentileri doğru mudur???:queen:
motorun%75ini ben kendi kredimle ödüyorum. hepsini ödicektim o kadar kredi vermediler babamlardan borç aldım..

sen emeğinle mi aldın, baba-abla parasıyla mı?



ona bakılırsa bende araba var, sende yok :queen: aynı mantık yani :mrgreen:

sendeki araba da başkasının malı. motor manyağı olmasam ve trafikte bunalmasam bende arabayla dolaşim ne deişecek? yani hergün karşına bi hyundai ile ertesi gün audi ile dier gün honda ile dier günde bmw ilemi çıkayım? sonra bunlar benim dierek kendimi mi kandırayım :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst