Efendy_iso'ya 600 rr sattım !!! (kazık da diyebiliriz :D )

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya o nasıl söz güzel kardeşim benim,ağzından yel alsın.
ben racing olayına ezelden karşıyım zaten.ama iso kardeşim almış madem akıllı uslu biner inşallah.Allah kaza bela vermesin.sizi seviyorum:rendeer:

akıllı uslu mu iso mu :silent:
gecen gün mecbur kalddım bindim (mecbur kalmasam binmezdim) de beni öldürüyodu korkudan öle bi dönüyo ki virajı ha çarptık ha çarpcaz die ööllee kaldım tabi biras dövdüm falan:p
siz yanlış tanıyosunuz bence siz bana sorun nası motosiklet kullandığını:p

Allah korusunnn:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

Allah korusun tabii hayatım ama bana öle geliyo içimde kötü bişe var :pale:
dikkatli ol :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
600rr nası bi motorsa sahibinin kişiliğine etki ediyo :p toto kaldırıyo :p geçerken selam verilmesini bile engelio :p
dimi burcu :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
akıllı uslu mu iso mu :silent:
gecen gün mecbur kalddım bindim (mecbur kalmasam binmezdim) de beni öldürüyodu korkudan öle bi dönüyo ki virajı ha çarptık ha çarpcaz die ööllee kaldım tabi biras dövdüm falan:p
siz yanlış tanıyosunuz bence siz bana sorun nası motosiklet kullandığını:p



Allah korusun tabii hayatım ama bana öle geliyo içimde kötü bişe var :pale:
dikkatli ol :pale:

ya allah aşkınnaaa benimde içimde bi gıcıklık var zatennn sende o güzel ağzını açıpta başımıza iş açma :D
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Pınaaarrrrrrrrrrr yavvv kendini feminen bi akımın rüzgarına bırakma yada bırakıpta burcudan yana olma çünkü o bayan değil androit:queen:

Ben feminenlerden yanayım, androit mandroit beni bağlamaz olm :queen:

Mal sahibine çekermiş sözünü bir kez daha kıvançla hatırlıyoruz :queen::queen:

bu da ismaile kapak :mrgreen:



Dün akşam adanada yarım saat seni aradım, ulaşılamıyoda bağlanılamıyoda hıdıda dududa, sıkıldım hataya geçtim sonram:p

Bizzat ıslatçaktık motorunu ama kısmet değilmiş:)

kardeş, bu olaya strife ve tequ da şahit '''ismail seni ekti'''
:queen: ismaile 2. darbe :queen:


yok ama motor arkadasta kaldi ailem bilmio die belki onlardir ben 7.aydan beridir americadayim...

biz de hep turkeydeyiz :queen:


Bul bi tane daha aynısından ben sana "baba büyüksün" diycem :p

ben bulcam, ama 'baba büyüksün' deme bana :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
600rr nası bi motorsa sahibinin kişiliğine etki ediyo :p toto kaldırıyo :p geçerken selam verilmesini bile engelio :p
dimi burcu :)

kanka montumun altında başka bi yere götürmem gereken bi bayan montu giymiştim, o yüzden önünü bilem kapatammaıştım diğer kolumdada ferdanın kaskı
vardııı eeee haliyle birazda hızlı geçince slm vermemiş gibi oldum ama slm verdim kanka siz görmemişsinizzz yoksa ayıpsınn hem fizik olarak toto kalkmaya müsait değil:p:p:p:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
kesinlikle katılıyorum maliciiim

kalkmış walla kalkmış dot :farao:



:queen: isocanommm :queen:

yav burcu bir kere aragazı verdiğimde işim olmaz iki verdiğimde selamün aleyküm demek değilmiydiii öyle anlaşmıştıkkk:p eee iki verdim iştee daha ne istiyonnn :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya allah aşkınnaaa benimde içimde bi gıcıklık var zatennn sende o güzel ağzını açıpta başımıza iş açma :D

düzgün kullanırsan gıcıklık falan kalmaz canım içinde
giderken balıyorum arkandan her an patlayacakmış izlenimi veriyorsun (Allah Korusun:pale: ) ben ağzımı açınca başımıza iş açılmas sen gaz açarsan başımıza iş açılırır
Ayrıca ben hyo yu geri istiyorum sesi biras kötüydü mötüydü amaaa yawas gidiyodu korkmuyodum en asından :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
kanka montumun altında başka bi yere götürmem gereken bi bayan montu giymiştim, o yüzden önünü bilem kapatammaıştım diğer kolumdada ferdanın kaskı
vardııı eeee haliyle birazda hızlı geçince slm vermemiş gibi oldum ama slm verdim kanka siz görmemişsinizzz yoksa ayıpsınn hem fizik olarak toto kalkmaya müsait değil:p:p:p:p

son 2 günde 12 defa geçtin bizim eleman seni bir de kazımda görmüş. dibime kadar gelip 1 çayımı içme sen.. daha töbe ya.. ben allahın unuttuğu yere gelim yanına.. yok ama daha..ula geçerken kız selam veriyo arkanda.. ama sen? hiiiç:p
lan acaba f800gs yada 1200gs adventure alınca bende mi böle olucam aman allahım:p

bu arada burcu 6gb limitli olacak !
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
son 2 günde 12 defa geçtin bizim eleman seni bir de kazımda görmüş. dibime kadar gelip 1 çayımı içme sen.. daha töbe ya.. ben allahın unuttuğu yere gelim yanına.. yok ama daha..ula geçerken kız selam veriyo arkanda.. ama sen? hiiiç:p
lan acaba f800gs yada 1200gs adventure alınca bende mi böle olucam aman allahım:p

bu arada burcu 6gb limitli olacak !

seninle iş miş yapılmaz, burdan 2 salep al :queen:

ula sen xt 660'ı alınca hepimizi sattın, buna ne dicen :cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst