- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
hayırlı uğurlu olsun yediğin kazık da
RR ında
ama ne yalan söliyim arkadaslar ben korkuyorum hyo da ölümden döndük 600RR da kesin ölürüz
bak bu güne kadar binmedim sırf korkumdan yanee![]()
laaaaaaAAA get maynak:cyclopsan