[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
angaralıya tatlı su balığından bahsedilirmi ya :mrgreen: dalacak şimdi akvaryuma :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
herkese iii geceler ben yatarım yarın mesai beni beklerrr....

çok sevdiğim abilerim görüşmek üzere....

saygılarrr...:cat::cat::cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
iyi geceler izmir, ne o ya herkes uyuyo, dükkan nöbetçisiz kalmış
haa doğru ya sabah iş var galiba , iyi bakalım bende 06 ile başlamışken seriyi bozmayayım 07 den devam edeyim dedim,
tee akdenizlerden topiğin gece nöbetini üstleniyom :p
siz işlere giderken ben uyurum artık :p:p
hayırlı işler bol kazançlar , iyi haftalar herkese



Bence gelmesin..Benim gibi agd olur...:queen::queen::queen::queen:

Hala gözümde kaldı o balıklar.... :pr::pr::pr::pr: Nazar bakımından diiil ha....:cat::cat:

abi o ne demek oluyo,
tahmin yapayım; amman gözüm değmesin anlamında nazar duasımı demek:silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
iyi haftalar arkadaşlar hepinizee
cumartesi gecesi rüyama girdi izmir mt ahalisi
gene leyleği havada görmüşsünüzzz bir yerlere gidiyrdunuzz
yoktur umarımm kimsede bi yaramazlık
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bugün hava süper olacak millet 1 aydan beri güneş böyle parlamamıştı sabahtan :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Bir yığın fırtınadan çıktık düştüğümüz yer kendi sessizliğimiz oldu. sevgiler ve dostluklar ilkbaharın gelmesiyle dağlarda eriyen karların yarattığı çoşku dolu su kütleleri gibiyken birden yazın kurak ve cılız akışkanlığına döndü.

Dostlar susmamalı biri sussa diğer konuşmalı ve yazmalı yazacak birşeyler mutlaka vardır. Kelimeler yoksa bile günün kendisi vardır yazılacak.. sevgiyle... (murat tali)

günaydınlar iyi haftalar izmir mt
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bayram için Duyulmaz la beraber yol yapmaya karar verdik. Kütahya üzerinden Ankaraya gideceğiz. Bakalım kaç saatte nereye varırız. Çarşamba yola çıkacağız ama amacımız perşembeye kadar Kula yı geçmek. Yeni bir rekor denemesi olacak sanırım bu. Biz ki bornovadan 2 saatte Manisaya gidenler, biz ki Balçovadan Urlaya 3 saatte varanlar bakalım bu uzun yol denemesinde ne yapacağız. Hadi hayırlısı
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
bayram için Duyulmaz la beraber yol yapmaya karar verdik. Kütahya üzerinden Ankaraya gideceğiz. Bakalım kaç saatte nereye varırız. Çarşamba yola çıkacağız ama amacımız perşembeye kadar Kula yı geçmek. Yeni bir rekor denemesi olacak sanırım bu. Biz ki bornovadan 2 saatte Manisaya gidenler, biz ki Balçovadan Urlaya 3 saatte varanlar bakalım bu uzun yol denemesinde ne yapacağız. Hadi hayırlısı

ooooo guzel bı dusunce bende evden ızın koparabılırsem gelırım belkı:cat::cat::cat:




bu arada slm mıllet gerı dondum:p:p:):)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ooooo guzel bı dusunce bende evden ızın koparabılırsem gelırım belkı:cat::cat::cat:




bu arada slm mıllet gerı dondum:p:p:):)


Senin kaydını silmiştik...Devamsızlıktan kaldın...Haberin yok mu?...
Tüm üyelik işlemlerine baştan başlayacan.... İlk toplantıda ayakkabılarımızı boyayacan....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
üzmeyin BEGÜM ü vuran vurmuş zaten birde siz vurmayın :p gel sen begüm sadece benim motoru yıkarsın olur biter ( aslında tuncerin motoru da yıkasan olurda korkarsın şimdi sen onun MOTOR dan :queen: )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
üzmeyin BEGÜM ü vuran vurmuş zaten birde siz vurmayın :p gel sen begüm sadece benim motoru yıkarsın olur biter ( aslında tuncerin motoru da yıkasan olurda korkarsın şimdi sen onun MOTOR dan :queen: )

Maaşallah onda da ne motor var kardeşim...Yıka yıka bitmiyor....Arka kutusu bile geniş....500 kask alıyor....

Bizimkini zorlasan 50 taneden 1 tane fazla almaz....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bayram için Duyulmaz la beraber yol yapmaya karar verdik. Kütahya üzerinden Ankaraya gideceğiz. Bakalım kaç saatte nereye varırız. Çarşamba yola çıkacağız ama amacımız perşembeye kadar Kula yı geçmek. Yeni bir rekor denemesi olacak sanırım bu. Biz ki bornovadan 2 saatte Manisaya gidenler, biz ki Balçovadan Urlaya 3 saatte varanlar bakalım bu uzun yol denemesinde ne yapacağız. Hadi hayırlısı

ben sizin için yoldaki tüm acil yardım noktalarını tesbit edeyim :mrgreen:çekiciler,lastikçiler,nöbetçi motorcular,parçacılar,hava desteği,silahlı kuvvetler,FBİ,CİA,MOSSAD,İLO,NBA,AİHM,YÖK,MÜK,RTÜK,TRT,RTL,SAHİL GÜVENLİK,SSYB,112,118,110,hazır bulunsun :queen:birde ihtiyaç olursa diye( önlem olarak) otobüs bileti alın yanınıza hani bayram içinde KÜTAHYADAN dönüş için kalabalığa kalmayın bari, birde çok gecikmeyin:pnisan gibi geziler başlar yanlız gitmeyelim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst