[İzmir - MT]

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
İyi geceler İzmir MT...

Ciddi takılıyoruz ha? Alp_tunay, hayırlı olsun yeni rekorun...

Bu arada, BBRR'nin yaklaşık 20 gündür internet bağlantısında sorun olduğu için bağlanamadığını duydum geçenlerde kendisinden, bilmiyorum bağlanınca ne olur artık...
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ekip ben bugün erkenciyim size iii muhabbetler iii geceler...

arkamdan konuşmayınnn...::evil::::evil::::evil::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İyi geceler İzmir MT...

Ciddi takılıyoruz ha? Alp_tunay, hayırlı olsun yeni rekorun...

Bu arada, BBRR'nin yaklaşık 20 gündür internet bağlantısında sorun olduğu için bağlanamadığını duydum geçenlerde kendisinden, bilmiyorum bağlanınca ne olur artık...

Saol Canım..... Mesajın ne önemi var..Sana bişey olmasın....:bounce::bounce:

Geliyonmu cumaya?....

ekip ben bugün erkenciyim size iii muhabbetler iii geceler...

arkamdan konuşmayınnn...::evil::::evil::::evil::

Pınarrrr a derim bak.............:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ekip ben bugün erkenciyim size iii muhabbetler iii geceler...

arkamdan konuşmayınnn...::evil::::evil::::evil::

hangi diziyi izleyecek acaba yine :p yada sabah erken kalkıp seda sayan izleyecek olabilir :p belkide tom ve jerry izliyordur işe gitmeden :mrgreen:yoksa pınardan izin alamadı yada erken yatmasını tembihlemiş olabilir :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sende yat artık istersen.... Sabah fırına gidicen gene.......:p Bekletme ablaları...:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yarın karabağlar tayfası toplanıp öyle gidin.....

Gelirse bizim fadılı da getirin.... Fadılcım benzinlikte buluşma var bak.....:wiinkk::bounce:

Ben gelemiyeceğim maalesef.Size iyi eğlenceler Bu arada abi sen nerdesin ki gelmeyecek misin Bb'ye:silent:

Scannerdan geçirmem gereken 130 sayfa var:santa ::pr:

Edit: Bitirdim sonunda 2 buçuk saatte:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Tuncer bayrama az bir süre kaldı ama izmir'de ya da manisa'da kalacak olan arkadaşlarla biraraya gelip bir çocuk yuvası tespit edelim ve ziyarete gidelim diye düşünüyorum.
Çam sakızı da kimin gönlünden ne geçerse yanımızda götürüp dağıtalım.
Cuma günü bunu konuşabiliriz..!
:cat::cat: konuşalım abicim bu hafta...
driverlerı ankarada kalmış ama ,
formattan soora her şeyi yeniden tanıtmak uğraştırmasın :cherry:
:queen::queen: bi harddisk var alptunayda onuda bios tanır zaten otomatik gerek yok driver'a :p
Sende yat artık istersen.... Sabah fırına gidicen gene.......:p Bekletme ablaları...:p

abicim gelirken 2 ekmek alıpta gelin hep eliniz boş geliyonuz :bounce:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Bir fikir daha geldi aklıma murat,ordaki öğretmenleriyle konuşup bir sınıftaki öğrencilerin istedikleri hediyeler sorulur herkes bi çocuğumuzun hediyesini üstlenir.Hem çocukların hayalleri gerçekleşmiş olur hemde hoşlarına gitmeyecek şeyler almamış oluruz...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bir fikir daha geldi aklıma murat,ordaki öğretmenleriyle konuşup bir sınıftaki öğrencilerin istedikleri hediyeler sorulur herkes bi çocuğumuzun hediyesini üstlenir.Hem çocukların hayalleri gerçekleşmiş olur hemde hoşlarına gitmeyecek şeyler almamış oluruz...

çok mantıklı olablir. akşam konuşalım detaylıca
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Rots,inan ne zamandır bende düşünüyorum,aylar öncesi yapılmış olması gereken bir şey aslında,çoook geç bile kaldık.Aylar önce böyle bir şeyi organize etmeyi düşünüyordum ama olmadı.
Ama tabi ki bayram vesilesiyle gerçekleştirebilirsek cidden iyi olur.
Son zamanlarda biraz karışık durumlarım,o yüzden eskisi kadar uğraşamıyorum bişeylerle,üzgünüm.
Akşam konuşun bu konuyu (%99 gelemiycem akşam),bişeyler yapabilirsek güzel olur tabi ki..
Aslında benim aklımda huzur evi ziyareti de vardı bayram için,malum içlerinde çocuğuna en iyi şekilde bakmış büyütmüş ama çocuğu tarafından en muhtaç anında yalnız bırakılıp,bir huzur evinde ölümü bekler halde "yaşamını" sürdüren annelerimiz,babalarımız var..
Bayramda bile ailesinden ziyarete gelmeyenler..

Belki onların çocukları kadar sevindiremeyiz onları,ama ufakda olsa bir tebessüm katabilmek isterdim.

Yetimhanedeki çocuklar ve yaşlılar aslında çok benziyorlar,yaşları çok farklı olsa da kaderleri maalesef ki yalnızlık..
Bizim yaşadığımız yerlerden daha kalabalık yerlerde yaşıyorlar belki,ama içinde hep birşeylerin eksikliği olan bir hayat onlarınki,olması gerektiği değil olmaması gerektiği yerde olmak.
Onların yalnızlığını giderebilmek,ufakda olsa yüzlerine bir tebessüm kondurabilmek için bişeyler yapabilirsek ne mutlu bize..
Akşam konuşun bu konuyu,elimden geleni yapmaya çalışırım..
Ama dediğim gibi,bir takım şeylerde maalesef ki bir müddet benden performans beklemeyin.Biraz izin verin bana..
(Grupla hiç bir alakası yok,her zaman olduğu gibi hatta her zamankinden daha fazla seviyorum grubu,yanlış anlaşılmasın :cat:Sadece bazı konularda yoğunum ve karışık durumdayım.)

Rots,teşekkürler böyle birşeyi tekrar gündeme getirdiğin için.İnanıyorum ki MT İzmir olarak bize yakışanı yapacağız:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet rots un bu güzel ve anlamlı önerisini ciddiye alıp şekillendirmek lazım. akşam herkes bu konuda bi fikir geliştirsin toplantıda konuşalım
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bence şu grup sürüşününde üzerinden düzgün bi şekilde geçsek hiç fena olmıcak.
yokmu elinde getirebilceği küçük yazı tahtası fln olan??
geçen hafta konuşacaktık ama gümbürtüye gitti
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Chatkut kullanıcısı,yaptığı iğrenç espriler nedeniyle sitenin database ine zarar vermiş olup bu verdiği zarar neticesinde 2 (iki) hafta uzaklaştırma cezası almıştır.

Saygılar

MT Yönetimi
forrap


::ban::
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
TÜRK ERKEĞİ ÇEKİCİDİR...

İşe Başlarken Besmele Çeker
Delikanlıdır Tesbih Çeker
Sportmendir Barfiks Çeker
Tek Eliyle şınav Çeker
Kendi Dişini Kendi Çeker
Kaçan Golde Yuh Çeker
Ağzında Sigara Halay Çeker
Dikiz Aynasından Hareket Çeker
Muazzam Kopya Çeker
Kaynanadan Çok Çeker
Genelde Babaya Çeker
Evladına Nutuk Çeker
İskenderin Üstüne Künefe Çeker
Komedi Filminin Kralını Çeker
Çuhayı Yırtmadan Pike Çeker
Kafası Bozulunca Resti Çeker
Yükte Ağır Parada Hafif Çeker
Parayı Bulan Arabayı Çeker
Mahallede Pati Çeker
Gurbette Hasret Çeker
Sevdiğini Sorguya Çeker
Aldatılınca Tetiği Çeker
Memlekete Turist Çeker
Kaşı Gözü İlgi Çeker
Her Ortamda Dikkat Çeker
İtalyan Erkeklerine Beş Çeker
İngilizlere Yirmibeş Çeker
Balıketli Görünce İç Çeker

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst