[İzmir - MT]

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
ekip ben bugün erkenciyim size iii muhabbetler iii geceler...

arkamdan konuşmayınnn...::evil::::evil::::evil::

Saol Canım..... Mesajın ne önemi var..Sana bişey olmasın....:bounce::bounce:

Geliyonmu cumaya?....



Pınarrrr a derim bak.............:queen::queen::queen:

hangi diziyi izleyecek acaba yine :p yada sabah erken kalkıp seda sayan izleyecek olabilir :p belkide tom ve jerry izliyordur işe gitmeden :mrgreen:yoksa pınardan izin alamadı yada erken yatmasını tembihlemiş olabilir :queen:

biz eve vardık arkadaşlar....

bu arada iiiki arkamdan konuşmayım dedim......:queen::queen::queen::queen:

günaydın sanırım bu ntapic bana kaldı artık kendim yazar kendim geyik yapar kendim gülerimmm...:cherry:

neyse yamur yağmış ve yağacak gibi duruyorr amaaa beni bozmazzz tatlı su motorcusumuyuzzz...

ben çıkar motosikletimle dolaşırımmm...görüşmek üzere...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
herkez uyuyomu yoksa benden gizli bi buluşmamı var neden kimse yok forumda yaw:silent:
:p:p:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Yağmur yağdı böyle oldu . benim internet yağmuru pek sevmiyo sabahtan beri bir türlü açamadım nihayet hava biraz kuruyunca açabildim .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın sabak 5 te balık tutmak isteyenleri üçkuyular iskelesinde bekliyoruz......

Mehmet ve Gökalp plan aynen devam.....:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008


soru; bu nedir :silent:
cevap; APV 41 kayış attı yarın büyük bir ihtimalle sizinle gelemeyecek ( iç işleri bakanı ve kalem müdürünün baskıları neticesinde )

firar edersem sizi bulurum :cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bugün çok ölü geçmiş yaa?
koca günde 3 tane msg yazılmış koskoca mt izmir topiğine yakışmadı bize yahu bu?
yarın ki plan nedir bakalım havanın nasıl olcağı belli değil ama iyi olursa bende gelir katılırım bizim iç işleri bakanı izin verirse tabi:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL


soru; bu nedir :silent:
cevap; APV 41 kayış attı yarın büyük bir ihtimalle sizinle gelemeyecek ( iç işleri bakanı ve kalem müdürünün baskıları neticesinde )

firar edersem sizi bulurum :cat:

Geçmiş olsun diyelim başka ne diyelim ki.....:salut::salut::salut:
Gel senide sabah 5 te götüreyim..... Battı balık yan gider..... :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
iii geceler... kime diyorsam benden başka kimse kalmamış...:queen::queen:

en iyisi kendi kendime konuşmamak ve uyumak....:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
İyi geceler Davut... Ben buradayım ,nöbet bende, hepiniz rahat rahat uyuyun. :cherry:

Bir de misafirimiz vamış, o kim ola ki acep?

Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
gittardando
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
İyi geceler Davut... Ben buradayım ,nöbet bende, hepiniz rahat rahat uyuyun. :cherry:

Bir de misafirimiz vamış, o kim ola ki acep?

Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
gittardando

eyvallah kardeşimmm...

bak yine benden başka kimse yokk kesin geziyorlar hava güzel yağmur yok güneşlii...

off gaza geldim daha çok vakit kaybetmeden bende çıkıyorummm...

sana işlerinde kolay gelsinnn....aliii...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
eyvallah kardeşimmm...

bak yine benden başka kimse yokk kesin geziyorlar hava güzel yağmur yok güneşlii...

off gaza geldim daha çok vakit kaybetmeden bende çıkıyorummm...

sana işlerinde kolay gelsinnn....aliii...

Niye bizle beraber gelmedin?....:silent::silent::silent:

Gelmeyenler çok pişman olacaklar....:cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Niye bizle beraber gelmedin?....:silent::silent::silent:

Gelmeyenler çok pişman olacaklar....:cat:

alper abi saat dörtte yattım zaten. ama yinede sabah saatin beşinde beni üçkuyular iskeleye getirmek çok zorrr.... pazar yaa adı üzerinde yatmak lazımmm...:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bencede yatmak lazım :) her hafta her hafta nedir bu ya :mrgreen:nereden geliyor bu değirmenin suyu diye sormazlarmı adama :p şaka bir yana evde 1 aylık iş yaptım,çok şeyi boşlamışım :pale:balıklar,ve kuşlara en son geçen ay yem, su vermişim,kuş akbabaya dönmüş,balıklar ise nedendir anlamadım :silent:kocaman sırt yüzgeci yapmışlar,birde nedense hav lıyorlar :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bencede yatmak lazım :) her hafta her hafta nedir bu ya :mrgreen:nereden geliyor bu değirmenin suyu diye sormazlarmı adama :p şaka bir yana evde 1 aylık iş yaptım,çok şeyi boşlamışım :pale:balıklar,ve kuşlara en son geçen ay yem, su vermişim,kuş akbabaya dönmüş,balıklar ise nedendir anlamadım :silent:kocaman sırt yüzgeci yapmışlar,birde nedense hav lıyorlar :queen:

Sende balık varmıydı?.... Deseydin sizin eve gelirdik....:queen::queen::queen:

Topiği açtım...Resimlere bakabilirsiniz....:cat::cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
bencede yatmak lazım :) her hafta her hafta nedir bu ya :mrgreen:nereden geliyor bu değirmenin suyu diye sormazlarmı adama :p şaka bir yana evde 1 aylık iş yaptım,çok şeyi boşlamışım :pale:balıklar,ve kuşlara en son geçen ay yem, su vermişim,kuş akbabaya dönmüş,balıklar ise nedendir anlamadım :silent:kocaman sırt yüzgeci yapmışlar,birde nedense hav lıyorlar :queen:

abi seninle birdahaki toplantıda akvaryumlar üzerine bi tartışalım ben hastasıyım yaaa dört tane akvaryum var bendee...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen benim dükkana gelde akvaryum gör, neymiş akvaryum kendin karar ver :p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
sen benim dükkana gelde akvaryum gör, neymiş akvaryum kendin karar ver :p

Bence gelmesin..Benim gibi agd olur...:queen::queen::queen::queen:

Hala gözümde kaldı o balıklar.... :pr::pr::pr::pr: Nazar bakımından diiil ha....:cat::cat:

şimdi merak ettim cengüz abi ben birara inanmazsın aynalı sazan bilem besledim akvaryumda senin dükkanın koordinatlarını alayım ben birdahaki TOPLAŞMADA....:queen::queen::queen:

alper abi sen kesin benim aynalı sazanı kaşla göz arasında unlar munlar hemen tavada cız bız heee.....?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
şimdi merak ettim cengüz abi ben birara inanmazsın aynalı sazan bilem besledim akvaryumda senin dükkanın koordinatlarını alayım ben birdahaki TOPLAŞMADA....:queen::queen::queen:

alper abi sen kesin benim aynalı sazanı kaşla göz arasında unlar munlar hemen tavada cız bız heee.....?
Varya onu sosa yatırıp fırına atıcan offff of.....:pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst