Balık demeyin bana.... Japon u bile yerim....:queen::queen::queen:angaralıya tatlı su balığından bahsedilirmi ya :mrgreen: dalacak şimdi akvaryuma :queen:
:queen::queen:Balık demeyin bana.... Japon u bile yerim....:queen::queen::queen:
Akvaryumdan babam çıksa yerim....:queen::queen::queen::queen:
Bence gelmesin..Benim gibi agd olur...:queen::queen::queen::queen:
Hala gözümde kaldı o balıklar....r:
r:
r:
r: Nazar bakımından diiil ha....:cat::cat:
iyi haftalar arkadaşlar hepinizee
cumartesi gecesi rüyama girdi izmir mt ahalisi
gene leyleği havada görmüşsünüzzz bir yerlere gidiyrdunuzz
yoktur umarımm kimsede bi yaramazlık
bayram için Duyulmaz la beraber yol yapmaya karar verdik. Kütahya üzerinden Ankaraya gideceğiz. Bakalım kaç saatte nereye varırız. Çarşamba yola çıkacağız ama amacımız perşembeye kadar Kula yı geçmek. Yeni bir rekor denemesi olacak sanırım bu. Biz ki bornovadan 2 saatte Manisaya gidenler, biz ki Balçovadan Urlaya 3 saatte varanlar bakalım bu uzun yol denemesinde ne yapacağız. Hadi hayırlısı
ooooo guzel bı dusunce bende evden ızın koparabılırsem gelırım belkı:cat::cat::cat:
bu arada slm mıllet gerı dondum![]()
üzmeyin BEGÜM ü vuran vurmuş zaten birde siz vurmayıngel sen begüm sadece benim motoru yıkarsın olur biter ( aslında tuncerin motoru da yıkasan olurda korkarsın şimdi sen onun MOTOR dan :queen: )
alper bu KUTU hikayesi bizi bozmasın abioy oy oy oy :queen:
bayram için Duyulmaz la beraber yol yapmaya karar verdik. Kütahya üzerinden Ankaraya gideceğiz. Bakalım kaç saatte nereye varırız. Çarşamba yola çıkacağız ama amacımız perşembeye kadar Kula yı geçmek. Yeni bir rekor denemesi olacak sanırım bu. Biz ki bornovadan 2 saatte Manisaya gidenler, biz ki Balçovadan Urlaya 3 saatte varanlar bakalım bu uzun yol denemesinde ne yapacağız. Hadi hayırlısı