- Katılım
- 27 Şub 2006
- Mesajlar
- 118
- Konu Yazar
- #41
güle güle kullan motorun çok güzelmiş allah kaza bela vermesin iyi günlerde olsun
vay ümmet abi tanışmak fırsatımız olmadı ama saygımız sonsuz.
eyvallah abi teşekkürler.:cat:
güle güle kullan motorun çok güzelmiş allah kaza bela vermesin iyi günlerde olsun
siyah10 kanka senmisin loo...eski üyelerdensin he...heçde çaktırmıyon vala...:rendeer:ne kadar Havacııı varsaaaaa...hepsini teeekk teeekkk öperimmm....:queen:
valla canı gönülden dilerim gezilerinize katılmayı. temmuzdan sonra ömrümün geri kalanında bandırmadayım. istanbul 1,5 saat. komşunuz olucam inşallah.
gezeriz abi eğer uygun görürseniz.:rendeer:[/QUOTE
hehheh, bandırma benim her hafta bir uğradığım yer, danışır, ayarlarız gezileri![]()
Çoookkkk güzel beyav. :cat:
Güle güle kullan motorunu. Hayırlı olsun. :rendeer:
Şahane bir motor, hele handro da varsa bu işin içinde keyiflendim. İsteyen der istediğini ama, bu Handro denene Kelebek, tam gerektiği anda ve yerde adama omuz ile destek verir
toocold makinan hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşAllah.
tabiki senin fiziksel manadaki çevrenden bahsediyor. pi*re kare den hesaplanıyor :queen:
10 bin ytl ye herzaman temiz er6n bulunur, metenin bu konuda faydası olduğunu sanmıyorum
mete 5 bin var, bi er6 da bağa ayarla istanbola geliyorum :queen:
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Mete buraların en kral motosikletlendiricisi oldu valla:cherry:
Doğru tahmin kardeşim cin gibisin valla...Ben MT nin eskilerindenim ama fazla cevap yazmam.Sadece izliyordum bundan sonra bozucam kendimi aktif olucam.
Bende EN500 satabilirsen er6 n alıcam inşaallah...Banada bulursun aynısından:cat::cat::cat:
Bu arada bende bahriyelileri çok severim.Nede olsa Bandırmalıyızz....Öpüyorum.:queen::queen::queen:
Len Kıltek gel sanaa doğru yolu göstereyim...![]()
MT yede bekleriz...bu yaz bizim yazımız olucak...Puraki77...denizcimuz(sılwervıng le)darkdaymınd(yeni motoru Kymco 500 xcıtıng ile)..ihsanhakan kızılderili düldülüyle ...toocold er 6 sıyla alemlere akıcaz...ilk gezi ULUDAĞ a olsun la...ne dersiniz...sizle heryere gidilir...
ben sana adres bile sormam olm.:queen:
Bulaşma, mundar etme topiği.
hade naş...:bounce:
Kankam harbi ha untmak yok bu lafları...
gezeceğiz di mi?