Kavuştuuuuuuuuuuuuuuuum

Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
erdo2002, adanaly ve marv teşekkürler arkadaşlar.
marv dostum
kendi aynalarından hiç memnun değildim. zaten motorun tek bahsi geçen sıkıntısıda bu. sadece omuzlarımı görüyordum.
Bu aynalar yine kawanın orjinal aksesuarları. aynların camlarında tatlı bi dış bükeylik var ve kesinlikle arkayı çok rahat görüyorsun. uzatma aparatına gerek kalmıyor.
10 üzerinden not vrerecek olsak kendi aynaları 2 bu aynalar 8,5.
lastiklerde bariz bi patinaja düşme yaşamadım sert frenlemede dahi arka çok kaymıyor. dedimya gazlamalarda ise neredeyse hiç patinaj sorunu yaşamadım desen yalan olmaz. sağlıcakla kalın.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
erdo2002, adanaly ve marv teşekkürler arkadaşlar.
marv dostum
kendi aynalarından hiç memnun değildim. zaten motorun tek bahsi geçen sıkıntısıda bu. sadece omuzlarımı görüyordum.
Bu aynalar yine kawanın orjinal aksesuarları. aynların camlarında tatlı bi dış bükeylik var ve kesinlikle arkayı çok rahat görüyorsun. uzatma aparatına gerek kalmıyor.
10 üzerinden not vrerecek olsak kendi aynaları 2 bu aynalar 8,5.
lastiklerde bariz bi patinaja düşme yaşamadım sert frenlemede dahi arka çok kaymıyor. dedimya gazlamalarda ise neredeyse hiç patinaj sorunu yaşamadım desen yalan olmaz. sağlıcakla kalın.

şu aynaları merak ettim ya.nerden aldın kaça aldın biraz bilgi verirmisin.ben şu ufak aynalardan aldım yapıştırdım üstüne görüş süper oldu ama görüntü benim içime sinmedi.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
maşallah maşallah çok güzel ben beğendimmm...güle güle kullan...

motoru alır almazda 2000 km. ye yakın yol yapmışsın eğlenceli ve çok zevkli olmuştur eminimmm...?

:cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun kardeşim
kazasız belasız inş
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun arkadaşım güle güle kullan maşallah
korumasız binme ama
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun arkadaşım gerçekten güzel bir motor.Sağlıktan kazasız belasız kullanasıninşl...:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819





Diyarbekire giderkenki mecorlarını anlartsana bi kanka...hani cüzdanı yollardan kilometrelerce geriden topladığın hikayeyi...:queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı olsun güle güle kullan cok guzel bır makına benımde ıstedıgım bı makına Allah senı motorundan ayrımasın benıde kavustursun ne dıyımmm :)
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
hayırlı uğurlu olsun koruma takozlarını iyi düşünmmüşün takozsuz binilömen motora....
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
ya büyük makinen en büyük derdi devirmek...Allah korusun benim büyük makinem olsa ve yavaşda olsa devirsem 3 gün uyuyamam...ondan almıyom zati..:p

Metehancım bende ondan alıyorum koruma takozunu. allah göstermesin düşürmedim ama, düşürürsem minimum zararla kapatmak için olayı. bi :wiinkk: arkadaş düşürmüş 1000 ytl ye patlamış.

yahu kanka yolda yaşadığım sıkıntıyı hatırlatın baba yine.
abi otobanda 223 ile gidiyorum. geçtiğim arabalar selektör yapıp duruyo.
bende diyorum hazmedemiyorlar falan. sonra dayanamadım yavaşladım. ne iş dedim. sırt çantan açılmış eşyaların uçuşuyo dediler. abi bi baktım benim çanta boşalmış. aynı hızla otobanda geri dönüp saçılanları topladım. sadece motorun ruhsatını bulamamıştım. sana noter satışı yapılmış ruhsattı. yenisini yeni tescil de çıkarrtım.

rahatladınmı kanka madara ettin beni. rezil oluşumu afişe ettin. rahat uyu iyimi :queen::queen::queen::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehancım bende ondan alıyorum koruma takozunu. allah göstermesin düşürmedim ama, düşürürsem minimum zararla kapatmak için olayı. bi :wiinkk: arkadaş düşürmüş 1000 ytl ye patlamış.

yahu kanka yolda yaşadığım sıkıntıyı hatırlatın baba yine.
abi otobanda 223 ile gidiyorum. geçtiğim arabalar selektör yapıp duruyo.
bende diyorum hazmedemiyorlar falan.

:queen::queen::queen:

sonra dayanamadım yavaşladım. ne iş dedim. sırt çantan açılmış eşyaların uçuşuyo dediler. abi bi baktım benim çanta boşalmış. aynı hızla otobanda geri dönüp saçılanları topladım. sadece motorun ruhsatını bulamamıştım. sana noter satışı yapılmış ruhsattı. yenisini yeni tescil de çıkarrtım.

rahatladınmı kanka madara ettin beni. rezil oluşumu afişe ettin. rahat uyu iyimi :queen::queen::queen::rendeer:


:queen::queen:


eee benim yok ya hazmedemiyom...iirezil etcem seni dahaa durr...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst