Kavuştuuuuuuuuuuuuuuuum

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Sergilenecek kadar güzel bir motor. Hayırlı uğurlu olsun. İnşallah kazasız belasız kullanırsın.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım
çok güzel, beğendiğim ve çok uygun fiyatlı bir motor almışsın
tekerin yere hep düz basar inşallah
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Tekrar merhabalar arkadaşlar.
scorp ve R3N dostlarım, uzun zamandır beklediğim koruma takozlarım bugün itibarı ile geldi. yarın kısmet olursa montajını bitirip yeni bir başlıkta fotolarınıda yayınlıycam. İyi dilekleri için tüm dostlarıma teşekkürler.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Uğurlu Olsun Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim...:)
adszdp6.png
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
4 ay gecikme ile de olsa karşılık vermem lazım...
Gözünaydıııııııııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topici bu gün gördüm motorun hayırlı olsun aksesuarlarda güzel olmuş fakat gözüme çarpan bişey var plakayı 2 adet vida tutuyo o plaka titreşim ve yoldaki çukurlar yüzünden sallantıda plaka o vida yerinden kırılır..

motorun harika hayırlı olsun..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullanın. allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Güle güle kullan, Allah kaza bela vermesin kardeş, deli bişeye benziyor, benzemiyor delil lan bu alet, kafayı sıyırmış...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hayırlı olsun..........mete abı abım olurmusun...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst