Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tekrar merhabalar arkadaşlar.
scorp ve R3N dostlarım, uzun zamandır beklediğim koruma takozlarım bugün itibarı ile geldi. yarın kısmet olursa montajını bitirip yeni bir başlıkta fotolarınıda yayınlıycam. İyi dilekleri için tüm dostlarıma teşekkürler.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topici bu gün gördüm motorun hayırlı olsun aksesuarlarda güzel olmuş fakat gözüme çarpan bişey var plakayı 2 adet vida tutuyo o plaka titreşim ve yoldaki çukurlar yüzünden sallantıda plaka o vida yerinden kırılır..