- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Hayırlı olsun.A.K.B.Vermesin babocan..Karizma bi makina..
onun geniş çevresi,
Dostum Metehanım bak seni gördüm iyi oldum şimdi haa.
Bitanesin. Durumlar nası? anladın sen onu.......
ula çevresi derken pi r2 (pi re kare) demedim heralde. benden bir numara geniş kankam.
crayzboyone, muratgergerli, gültekin saolun arkadaşlar.
Dostum Metehanım bak seni gördüm iyi oldum şimdi haa.
Bitanesin. Durumlar nası? anladın sen onu.......
ula çevresi derken pi r2 (pi re kare) demedim heralde. benden bir numara geniş kankam.
yannız abi burda kalbim kırıldı...neyin çevresi bu...ne genişliği...taam biraz kiloluyum ama bunu forumda yazmanın anlamı nedir...
Kazasız Belasız uzuuuuuuun yollar dileriz: denizcimuzaffer+eylem:cat:
Sağolun dostlar metehan sizlerden bahsetmişti.
teşekkürler cevap için...
Teşekkür yetmez ama
İyi bir gezi planlamalı, tekerler beraber dönmeliGerçi Handro yu görmeyeli Ay oldu yaaa
ale:
Hayırlısı ile bin, işallah beraber gönülleri eğlendiririz:cat: